Beautyill

personal beauty blog

  • Let’s talkContact
  • OverHelen
  • PortfolioFotografie
  • BeautyillWebshop
  • In theMedia
  • AdverterenSamenwerken

11 mei 2026

Manucurist Green nagellak kennismakingsset

Zoals ik al eerder aangaf probeer ik wat bewuster om te gaan met nagellak. Dat wil zeggen ik draag niet meer dagelijks nagellak en als ik kies voor nagellak kies ik voor zo natuurlijk mogelijke producten. Wil je zelf je nagels doen, maar wel een resultaat dat er verzorgd uitziet en even blijft zitten? Dan is deze Manucurist Green™ routine wel interessant. Dit systeem bestaat uit meerdere stappen, maar is juist zo opgezet dat je het makkelijk thuis kunt doen. Geen lamp nodig, alles droogt gewoon aan de lucht.

Volgens het merk krijg je een glanzend resultaat met een soort gel-effect, maar dan zonder gedoe. De lak blijft tot ongeveer zeven dagen zitten en bestaat voor een groot deel uit ingrediënten van biologische oorsprong.

Manucurist Green nagellak kennismakingssetManucurist Green nagellak kennismakingssetOver Manucurist

Manucurist is een merk dat zich richt op nagelproducten die niet alleen mooi zijn, maar ook iets doen voor je nagels. De formules bestaan grotendeels uit ingrediënten van natuurlijke oorsprong en zijn ontwikkeld om je nagels te versterken, hydrateren en verzorgen.

Manucurist Green nagellak kennismakingssetWat deze Green™ lijn vooral interessant maakt, is dat je geen lamp nodig hebt. Alles droogt gewoon aan de lucht, maar je krijgt wel die glans die je normaal eerder bij gel verwacht.

In deze Manucurist Green nagellak kennismakingsset review vertel ik je uitgebreid over de producten die je in dit doosje terugvind: ontvetter, base coat, Poppy red nagellak, top coat en dry drops.

Manucurist nail prep ontvetterManucurist nail prep ontvetter

De eerste stap is het voorbereiden van je nagels met de ontvetter. Klinkt simpel, maar dit maakt echt verschil in hoe goed je lak blijft zitten. Zelf doe ik dit al jaren. Ik lak mijn nagels eigenlijk nooit zonder ze eerst te ontvetten. Eigenlijk mega logisch want als je gaat verven ontvet je ook als eerste stap zodat het veel beter blijft zitten.
Een ontvetter haalt restjes crème, olie en vuil van je nagels af, zodat de lak daarna beter hecht. Je brengt het aan met een watje en gaat even over elke nagel heen.

INCI-lijst

ALCOHOL DENAT., ETOCRYLENE, PARFUM, AQUA, PROPANEDIOL, PENTYLENE GLYCOL, CI 14700. Ongeveer 94,5% van biologische oorsprong.

Manucurist basecoat

Daarna ga je verder met de basecoat. Dit is de eerste laag en die zorgt ervoor dat je nagels beschermd zijn en dat de kleur beter blijft zitten.
De formule bevat onder andere hexanal en werkt daardoor ook verzorgend. Het helpt je nagels wat sterker te maken en voorkomt dat de kleur in je nagels trekt. Zeker dat laatste vind ik belangrijk. Mijn nagels zijn van zichzelf al sterk, maar verkleuringen wil ik liever voorkomen. Zeker als ik zo nu en dan geen nagellak draag wil ik dat mijn nagels nog steeds netjes overkomen.
Je brengt één dun laagje aan voordat je met de kleur begint.

Manucurist basecoatINCI-lijst

ETHYL ACETATE, BUTYL ACETATE, NITROCELLULOSE, ADIPIC ACID/NEOPENTYL GLYCOL/TRIMELLITIC ANHYDRIDE COPOLYMER, ISOSORBIDE DICAPRYLATE/CAPRATE, HEPTANE, ISOPROPYL ALCOHOL, N-BUTYL ALCOHOL, HEXANAL, CI 60725, TOCOPHEROL. Ongeveer 78,5% van biologische oorsprong.

Manucurist Poppy RedManucurist Poppy Red

Voor deze manicure gebruikte ik de kleur Poppy Red die in deze kit zit. Er zijn ook nog grotere starter sets te koop met meer kleurtjes.
Dit is een rood met een iets warmere, oranje ondertoon. Echt zo’n kleur die altijd goed is. Zelf noem ik het liefkozend m’n Ferrari rode kleur. De lak is goed gepigmenteerd en dekt mooi. Je brengt twee dunne laagjes aan voor een egaal resultaat.
Wat ik zelf fijn vind, is dat hij niet te dik is. Daardoor kun je netjes werken en heb je minder snel strepen of ophopingen. Ook door het kwastje wat mooi rond afgesneden is kan ik de kleur mooi dicht bij mijn nagelriemen aanbrengen zonder te knoeien.

Manucurist Poppy RedINCI-lijst

butyl acetate, ethyl acetate, nitrocellulose, isosorbide dicaprylate/caprate, adipic acid/neopentyl glycol/trimellitic anhydride copolymer, alcohol, stearalkonium bentonite, CI 73360, acetyl tributyl citrate, isopropyl alcohol, etocrylene, diacetone alcohol, CI 15850, CI 77891, cocos nucifera (coconut) oil, trimethylpentanediyl dibenzoate, helianthus annuus (sunflower) seed oil, CI 77491, phosphoric acid, alumina, bambusa vulgaris sap extract, CI 19140, silica, tocopherol. Ongeveer 77% van biologische oorsprong.

Manucurist Sunshine Top CoatManucurist Sunshine Top Coat

Als één na laatste stap breng je de Sunshine Top Coat aan. Deze zorgt voor de glans en beschermt je manicure.
Wat deze topcoat anders maakt, is dat hij reageert op natuurlijk UV-licht. Daardoor droogt je lak sneller en krijg je een glanzend resultaat met een soort gel-look, maar zonder lamp. Vandaar dat de nagellak in deze mooie roze verpakking zit die geen licht doorlaat. De topcoat helpt ook om je manicure langer mooi te houden.

Manucurist Sunshine Top CoatINCI-lijst

ETHYL ACETATE, BUTYL ACETATE, ACRYLATES COPOLYMER, NITROCELLULOSE, ACETYL TRIBUTYL CITRATE, HEA IPDI ISOCYANURATE TRIMER/POLYCAPROLACTONE DIOL COPOLYMER, ADIPIC ACID/NEOPENTYL GLYCOL/TRIMELLITIC ANHYDRIDE COPOLYMER, ALCOHOL, ETHYL TRIMETHYLBENZOYL PHENYLPHOSPHINATE, TRIS-HEA IPDI ISOCYANURATE TRIMER, CI 60725. Ongeveer 69% van biologische oorsprong.

Manucurist Dry Drops droogdruppelsManucurist Dry Drops droogdruppels

Na de topcoat kun je nog een druppeltje per nagel aanbrengen. Dit helpt om de lak sneller te laten drogen en verzorgt tegelijk je nagelriemen. Zelf ben ik echt dol op dry drops omdat zo mijn nagelriemen ook direct weer verzorgd worden én de lak net een tikkeltje sneller droogt. Door de ontvetter vind ik het altijd extra fijn om af te sluiten met wat extra verzorging. Je hebt maar één druppel per nagel nodig en je hoeft het niet in te wrijven.

INCI-lijst

DISILOXANE, COCONUT ALKANES, COCO-CAPRYLATE/CAPRATE, LAVANDULA ANGUSTIFOLIA OIL, ALCOHOL DENAT., ARGAN OIL AMINOPROPANEDIOL ESTERS, LINALOOL, LIMONENE. Ongeveer 49,5% van biologische oorsprong.

Manucurist GreenMijn bevindingen over Manucurist Green

Wat me vooral opviel, is hoe makkelijk deze routine eigenlijk is. Het lijken best wat stappen, maar je bent er zo doorheen. En eerlijk is eerlijk: dit zijn stappen die ik eigenlijk altijd al gebruik alleen is het extra handig als je zo’n compleet kitje hebt.

De lak zelf werkt gewoon fijn. Hij is niet te dik, verdeelt makkelijk en je kunt er netjes mee werken. Dat vind ik altijd wel belangrijk, maar zeker bij een kleur als dit!

Wat ik ook prettig vind, is dat je geen lamp nodig hebt. Je brengt het aan en het droogt gewoon aan de lucht. Dat maakt het net wat makkelijker om het er even snel bij te pakken. Ik merk toch dat ik hier echt de voorkeur aan geef ten opzichte van gel-systemen.

Qua resultaat blijft het bij mij een paar dagen netjes zitten. Met de basecoat en topcoat merk je wel echt verschil, zonder dat wordt het gewoon sneller minder mooi. Ook seal ik de zijkanten (dat wil zeggen ik breng wat nagellak aan op de randen van mijn nagels, het gedeelte wat de tafel aanraakt als je met je nagels op tafel tikt. Ik merk namelijk dat dit echt veel verschil maakt op gebied van chippen.

De droogdruppels vind ik heel fijn omdat ik toch het idee heb dat het net wat sneller droogt maar zeker mijn nagelriemen fijn verzorgd.

Over de glans en het aanbrengen ben ik erg te spreken, qua houdbaarheid merk ik dat ik bij een opvallende kleur als dit, en sterke nagels, er een klein weekje plezier van heb voor ik mijn manicure moet vernieuwen.

Manucurist Green nagellak kennismakingssetPrijs en verkrijgbaarheid

Deze Manucurist Green nagellak kennismakingsset is voor €49,00 te koop via de webshop van Manucurist. Je kunt het als set kopen maar de producten zijn ook los te koop.

De producten in dit artikel heb ik ontvangen ter review, zie ook mijn disclaimer.

Don’t leave without following me: Instagram, Facebook or Pinterest!

Ook leuk om te lezen:

OPI Always Bare for You collection Manucurist Active Blur Powder Pink op nagels met matte soft focus finishManucurist Active Blur, Plump & Bright review Orly Breathable Dusk to Dawn HEMA long lasting nail polish & matte lipstick Alessandro Striplac Vegan

Onderwerpen: Beauty, Nagellak

Previous
Next

Geef een reactie Reactie annuleren

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie gegevens worden verwerkt.


Hi, welkom op mijn persoonlijke blog!

Mijn naam is Helen (36), mama van Jonah* en Leah (3), hondenmama van Hope en al 15 jaar samen met Twan. Op Beautyill verschijnen wekelijks meerdere artikelen over beauty, lifestyle en personal.

Liefs, Helen

beautyill

Let's connect on Instagram!

Lang geleden dat we hebben bijgekletst op persoonl Lang geleden dat we hebben bijgekletst op persoonlijk gebied! 💕
In een nieuw blogartikel deel ik waarom het hier soms wat stiller was. Ze ontdekten een aangeboren immuun afwijking, iets wat veel verklaart en zelfs een mogelijke link heeft met de vroeggeboorte van Jonah. En volgende week worden mijn keelamandelen verwijderd in de hoop dat ik minder vaak longinfecties krijg. Dus wellicht verschijnen er wat minder blogartikelen.
Mocht je nog (eet)tips hebben voor na de operatie: laat het me weten!
Link naar het blogartikel in mijn bio 💕
Elf jaar liefde op vier pootjes vandaag 🐾 ‘Hope is Elf jaar liefde op vier pootjes vandaag 🐾
‘Hope is mijn beste vriend,’ aldus Leah 🥹
Zo blij dat ze nog vrolijk kwispelend bij ons rondloopt. Dat hadden we een paar maanden geleden niet durven dromen. Vandaag eten we samen een gezellig taartje om het te vieren!
We sturen jullie deze koude dagen de warmste wense We sturen jullie deze koude dagen de warmste wensen!
Fijne feestdagen en een stralend en gelukkig nieuwjaar. Dat het nieuwe jaar rijk mag zijn aan liefde en mooie momenten 🤎

#kerstshoot #gezinsfotografie #gezinfotoshoot #fotografie #kerstminishoot #kerstmis2024 #kerstwensen #kerstwensen2024
Een schattig meisje in een kinderwagen met dezelfd Een schattig meisje in een kinderwagen met dezelfde bril als haar moeder, dat is wat anderen wellicht zagen toen ze ons vandaag voorbij zagen wandelen. 
Maar wat je niet weet is dat Leah hier het laatste kleding item aan heeft wat ik voor Jonah kocht. Zijn spulletjes zijn op, Leah is zijn kleding inmiddels ontgroeit. Gelukkig maar want haar zien groeien is het mooiste wat er is. Het is een vestje met beren oortjes, een van de allereerste spullen die ik voor hem kocht. Gisteren was zijn eerste schooldag geweest. Het laat me deze periode niet los, zijn vierde verjaardag had er eentje van bijzondere mijlpalen moeten zijn. Niet eentje waarbij het weer een jaar langer geleden is dat ik hem zijn laatste kusje gaf. Sinds zijn vierde jaardag heb ik iedere avond ons liedje gezongen als Leah gaat slapen. Ze vind het een mooi liedje en ik denk haar broertje daarboven ook 🤍✨
#stilgeboorte #stilgeborenbaby #stilgeboren
Rhodos ‘24 Onze eerste vliegvakantie met Leah! 🩷 Rhodos ‘24
Onze eerste vliegvakantie met Leah! 🩷 
Had er bewust niets over gedeeld want we waren best teleurgesteld. Mijn bronchitis gooide namelijk flink wat roet in het eten en ook Twan was niet fit dus we kwamen vooral erg vermoeid terug. Na een ontsteking in mijn long eerder dit jaar had ik me er drie dubbel op verheugd en was ik er meer aan toe dan ooit. Maar als ik dit handjevol live foto’s (van vooral onze eerste dag) nu terug kijk krijg ik een warm gevoel in mijn buik. Dankbaar voor ieder mini momentje dat we toch nog hadden. Want zelfs onweer is mooi met deze twee lievelingsmensjes 🩷 
When life gives you rain play in the puddles!!
Kunnen jouw wenkbrauwen wat extra volume én kleur Kunnen jouw wenkbrauwen wat extra volume én kleur gebruiken? Dan moet je zeker de Divaderme Brow Extender eens proberen, echt een uniek product door de combinatie van vezeltjes en kleur. De minuscule vezels geven je wenkbrauwen meer volume en de lichte klei poeder kleurt ze ook direct in. Het staat heel natuurlijk en vult perfect lege plekjes in je wenkbrauwen. De houdbaarheid is top want het product is zelfs waterbestendig. Zelf heb ik de kleur ash blonde gekozen ondanks mijn donkere haarkleur maar voor mij is dit donker genoeg om het ook nog mooi natuurlijk te houden. Daarnaast kun je het product ook nog wat opbouwen voor een intenser effect.
Je koopt Divaderme Brow Extender bij @vivadonnabeautywebshop voor €37,95 en bij dagelijks gebruik kun je met deze verpakking 9 tot 12 maanden vooruit omdat het erg zuinig in gebruik is.
#beautyillcollab #wenkbrauwen #divaderme #divadermebrowextender
Herinneringen zijn het allermooiste cadeau ♥️ Volg Herinneringen zijn het allermooiste cadeau ♥️
Volgende week is het Vaderdag, hoe leuk is het om een fietsstoeltje cadeau te doen? Ik verraste Twan daarmee voor zijn verjaardag en die twee blije koppies op de fiets zijn onbetaalbaar! Kijk ze eens heerlijk wegdromen 🥹🥰
En nog een tip: op beautyill.nl verscheen vandaag ook een leuke vaderdag DIY met zout deeg!
#bobike #wemovethefuture #GoExplore #vaderdag
Moederdag met Leah om me heen is het allermooiste, Moederdag met Leah om me heen is het allermooiste, mama mogen zijn is het allermooiste ♥️

Voor mij is Moederdag een speciale dag waarop ik vandaag zo blij was dat ik het mooiste geknutselde cadeautje kreeg, lekkere eigengemaakte croissantjes, een hele lieve kaart en vooral de allerliefste knuffels van Leah en mijn eigen mama.

Maar het is ook een dag van intens gemis. Hoe had Jonah geholpen met de croissantjes? Ging er door mijn hoofd. Hoe was hij nu geweest? Van mijn moeder kreeg ik een prachtig muziekdoosje met ons liedje, het liedje van Jonah en mij.  Mama van twee prachtige kindjes maar op deze bijzondere dag knuffels van één ♥️

Denkend aan alle (wens)mama’s voor wie Moederdag ook zo’n droevig randje heeft of wie haar mama deze dag moet missen. ♥️

#moederdag #moederdag2024
Anderhalf ♥️ Zoals jij verwonderlijk naar je voetj Anderhalf ♥️
Zoals jij verwonderlijk naar je voetjes kunt kijken zo kan ik uren naar je kijken. 
Vandaag is Leah 1,5 jaar en alle clichés zijn waar. Het lijkt nog maar kort geleden dat ze geboren werd en van de andere kant voelt het alsof ze al mijn hele leven bij ons is. Vaak knuffel ik deze kleine voetjes en denk ik terug aan hoe ze vrolijk trappelde in mijn buik. Nu willen deze dreumes voetjes de hele wereld ontdekken en sprint ik achter je aan. Echt ons mooiste anderhalf jaar ooit ♥️
Best memories of 2023! ✨ Of in ieder geval een kle Best memories of 2023! ✨ Of in ieder geval een kleine selectie want mijn telefoon loopt over met allermooiste, leukste en liefste (Leah) momentjes. 
Wens je al het moois voor 2024, dat al je dromen uit mogen komen ♥️
#blaw ⭐️💙 Deze week was het baby loss awareness we #blaw ⭐️💙
Deze week was het baby loss awareness week, een week waarin jaarlijks aandacht gevraagd wordt voor babysterfte. 
Toevallig ook een week waarin ik extra veel aan Jonah dacht, vermoedelijk omdat mijn verjaardag eraan komt. Om je een voorbeeld te geven: Leah had alvast haar knutselwerkje voor mijn verjaardag gemaakt op de opvang. Dit vind ik fantastisch, al haar knutselwerkjes versieren ons interieur en ik kan niet wachten om het te openen. Maar het is ook een onderstreping van wat ik zo mis. Twee kindjes hebben er in mijn buik mogen groeien, trappelde vrolijk in mijn buik en gaven mij de allermooiste titel: mama. Deze foto geeft dat perfect weer, vol trots met Leah op schoot is hetgeen wat de meeste van mij zullen zien.. maar op de achtergrond zie je Jonah zijn plekje 💙
Vanavond om 19.00u steken wij een kaarsje aan voor Jonah en alle andere kindjes die gemist worden. Over de hele wereld gebeurt dit op hetzelfde tijdstip waardoor er een golf van licht ontstaat. 🕯️
#blaw2023 #babysterfte #babysterftebewustzijnsweek
Elke dag dierendag. 🤎 Wat moet het anders zijn voo Elke dag dierendag. 🤎
Wat moet het anders zijn voor Hope sinds Leah er is.
Wat lijkt ze trots zoals ze zo mooi op de uitkijk zit op deze foto. Vind het zó bijzonder hoe ze Leah vanaf dag één heeft geaccepteerd. 

Alsof het zo normaal voor haar was dat die extra hartslag die in mijn buik groeide, nu ineens als mini mensje in ons leven was. Leah hoorde duidelijk helemaal in ons gezin vanaf dag één volgens Hope. 

En dat terwijl ik me zo’n zorgen om haar heb gemaakt tijdens de zwangerschappen. Hope die weleens ertussen komt als Twan mij knuffelt, daarom was ik bang voor jaloezie. Maar er is totaal geen jaloezie te bekennen geweest gelukkig. 

Het eerste wat Hope elke ochtend doet is voor Leah’s slaapkamerdeur gaan staan. Nog voordat ze uit is geweest en nog voordat ze eten heeft gehad. Eerst bij Leah kijken! 

Mijn hart explodeert als ik ze samen zie spelen. Extra dikke vriendjes sinds Leah vast voedsel is gaan eten, haha! Groot gelijk heb je Hope, lekker extra snoepen! 

Onze lieve meisjes 🐶♥️ 

#dierendag #elkedagdierendag #dierendag2023
Gesloten // WIN 4x Organic Shop scrubs + hand & na Gesloten // WIN 4x Organic Shop scrubs + hand & nail balm! //

Zelf ben ik al een tijdje fan van deze scrubs en vandaag mag ik er vier weggeven én een hand & nail balm. Het zijn hele fijne natuurlijke zout- en suikerscrubs dus geen zorgen over microplastic en in een handomdraai heb je een heerlijk zacht huidje! Alle producten van Organic Shop hebben het Vegan-keurmerk. Oftewel ze bevatten geen dierlijke ingrediënten (wolvet, bijenwas, geitenmelk en/of lactose) en zijn dan ook volledig dierproef vrij.
 
Het enige wat je hoeft te doen om deel te nemen aan deze winactie is een reactie achterlaten onder deze foto op Instagram.

De winactie loopt tot 10 oktober, de winnaar ontvangt persoonlijk bericht van mij via dit account.

#ad #OrganicShopLover @organicshop_nederland @happylife_pr #bodyscrub #beautylover #win #winactie #giveaway
Leah’s eerste jaar, ons allermooiste jaar 💛 Een pa Leah’s eerste jaar, ons allermooiste jaar 💛
Een paar van mijn favoriete plaatjes van haar verjaardag 🌼

1. Feestjurk aan, kroon op, met haar cadeau op de achtergrond: een keukentje! En borstel in haar hand want die is geliefd en móést ook op de foto. Inmiddels kan ze mijn haren al borstelen dat vindt ze fantastisch!
2. Het thema was madeliefjes zoals dat tijdens de zwangerschap van Leah ontstond omdat mijn arts Daisy heette. Dit bloemetje is echt haar symbool geworden.
3. Mijn alles. Leah zat bij Twan op de bank en ik greep snel mijn camera want hoe prachtig zaten ze bij Jonah’s urn met het zonnetje stralend door het raam.
4. Wat ging dit jaar snel als ik naar deze slinger kijk. Mijn baby!
5. Wat spannend! Leah wist niet of ze moest huilen of lachen bij alle zingende mensen. Snap ik, ik weet dat ook niet als ik mezelf hoor zingen.
6. Hoera!
7. Om op te eten toch? Dat kuiltje in haar wang! (dat is zo’n beetje het enige wat ze van mij heeft, haha)
8. & 9. Random foto’s van de ochtend tijdens het openen van de kaartjes.
10. Feest bij de opvang! 

Het was een prachtig feest. Dat we er nog maar héél veel met haar mogen vieren! 🥹🌼
// #eersteverjaardag #firstbirthday #éénjaar #septemberbaby2022
Ameland zomer 2023 recap ♥️☀️ #ameland Ameland zomer 2023 recap ♥️☀️
#ameland
15 augustus 2020, dag lieve jonah ✨ dit was de dag 15 augustus 2020, dag lieve jonah ✨
dit was de dag dat ik je voor het laatst kon zien, je mooie donkere haartjes, je vast kon houden, een kusje gaf, je verzorgde en in een prachtig mandje met een wit gehaakt vlindertje in je hand legde. het waren twee vlindertjes, eentje voor jou en eentje voor ons. die van ons ligt nog altijd bij je urn. 🦋
het was een mooie ceremonie vol lieve woorden en iedereen en alles was in het beige/wit, sinds jij er niet meer bent draag ikzelf geen kleur meer. we liepen met z’n drietjes weg en al wiegend neuriede ik nog een laatste keer ons liedje voor je: “you are my sunshine, my only sunshine … you’ll never know, dear, how much I love you..”
dit liedje was onze mantra geworden en neuriede ik vier nachten voor je tijdens de weeën. tot de uitvaartbegeleidster aangaf dat we toch écht terug naar de zaal moesten. ben er nog altijd verdrietig over dat zij dat bepaalde want voor mijn gevoel waren we daar pas net, zo lang is het liedje immers niet. het is zó onnatuurlijk om je alles daar achter te laten, je kleine perfecte baby’tje. maar al had ik 1000x ons liedje geneuried het was altijd te kort geweest. terwijl ik dit nu schrijf ligt je zusje in mijn armen te slapen en houd ik haar stevig vast. vandaag is Leah 11 maanden en neurie ik “ons” liedje speciaal voor haar en knuffel ik haar nog eens extra bewust. Leah is ook een zonnetje net als jij. wat zou je trots zijn geweest op je kleine zusje. ☀️🤍
“op de wolken ligt een taartje er hangen slingers “op de wolken 
ligt een taartje
er hangen slingers aan de maan
samen vieren wij jouw dag
omdat de liefde
blijft bestaan” @vlinderkusje.nl ⭐️

Vandaag was het Jonah zijn derde jaardag. Hoe zou je nu..? Speelde er de hele dag door mijn hoofd. Zeker als ik zie hoe zijn kleine zusje toch elke dag zó ontzettend van het leven geniet. Altijd vrolijk alsof ze voor twee geniet..! ☀️

Vanochtend startte ik emotioneel met Leah in mijn armen bij Jonah’s urn. Daarna hebben Twan en ik post geopend voor Jonah, zoveel liefde! ♥️
Na Leah’s ochtend slaapje hebben we er als gezin een bijzondere dag van gemaakt. We hadden namelijk een baby spa gepland (Leah vond het fantastisch!) en daarna zijn we uitgebreid gaan lunchen. Samen zijn met Jonah in gedachte. Zijn lieve oma was de hele dag bij Jonah’s urn zodat hij niet alleen was, samen met Hope.
Vandaag stond in het teken van liefde, tot de maan en terug 🌙

Over de eerste foto’s: de beer die je op de foto’s ziet is op lengte en gewicht van Jonah en daarom voor mij een belangrijke beer ✨ 
De derde foto; alsof ze het aanvoelde heeft Leah de laatste dagen vaak mijn Jonah kettinkje vast 💛

Op Beautyill kun je vandaag een blog lezen over mijn gevoel bij vandaag en deze periode.

#altijdeenkindtekort #babyverlies #stilgeboren #stilgeboorte
Zon zon zon! ☀️ Gelukkig lijkt het zonnetje eindel Zon zon zon! ☀️
Gelukkig lijkt het zonnetje eindelijk terug te zijn! Vond al die regen zó deprimerend..
Sowieso kan ik altijd wat zonneschijn in m’n bronzer te vinden, dat scheelt. Gebruik het dan ook dagelijks en vaak shape ik er ook direct wat mee, jij ook?
Lievelingsfoto 🤎🐻 Inmiddels is Leah al ruim tien m Lievelingsfoto 🤎🐻
Inmiddels is Leah al ruim tien maanden en ontploft mijn telefoon met duizenden foto’s 🥰 #oeps! #september2022baby
Friday favorite! Of eigenlijk is deze getinte dagc Friday favorite! Of eigenlijk is deze getinte dagcrème mijn favoriet voor elke dag! 🤎
Denk dat ik deze fluïde al 1,5 jaar dagelijks gebruik en heb er al meerdere tubes van opgemaakt. Het geeft net voldoende dekking, voelt natuurlijk aan op mijn gezicht en geeft ook een fijne verzorging. Op Beautyill schreef ik er al eens een uitgebreide review over. Welk product gebruik jij al langere tijd dagelijks?
Liefs en een fijne vrijdag! #foundationfriday #makeupaddict #embryolisse
Volg op Instagram

Favorieten

soundcore AeroFit 2 Pro review: een origineel Vaderdagcadeau

Lush Vaderdag collectie 2026 review: frisse cadeaus voor Vaderdag Lush Vaderdag collectie 2026 met Dad bath bomb, To The Moon And Back zeep, Squeeze The Day showergel en Dirty Hair & Beard Oil

Lush Vaderdag collectie 2026 review: frisse cadeaus voor Vaderdag

scrub clarins

Clarins Comfort Scrub en Fresh Scrub review: welke gezichtsscrub past bij jou?

Onderwerpen

Facebook

Disclaimer

Mijn afbeeldingen worden met veel liefde gemaakt en zijn auteursrechtelijk beschermd.

Blogs met een * onderaan zijn gesponsord.

Daarnaast bevatten sommige artikelen affiliate links. Mocht je iets via deze link toevallig dit product of iets anders kopen dan verdient Beautyill hier een kleine commissie over. De inkomsten hiervan investeren we in Beautyill zodat jij gratis onze reviews kunt lezen.

Meer informatie hierover? Lees onze disclaimer.

Privacyverklaring

Hoe gaan we om met privacy op Beautyill? Check even onze privacyverklaring.

  • Facebook
  • Instagram
  • Twitter
  • YouTube

Copyright © 2026 · Beautyill·