Beautyill

personal beauty blog

  • Let’s talkContact
  • OverHelen
  • PortfolioFotografie
  • BeautyillWebshop
  • In theMedia
  • AdverterenSamenwerken

10 augustus 2021

Eerste jaardag Jonah

10/08/20 vandaag een jaar voorbij. Een heel jaar zonder jou maar boven alles ook een jaar mét jou. In alles zit je verweven, je bent een onderdeel van mij, van ons. Er gaat geen dag voorbij dat ik niet aan je denk, je in gedachte een kusje geef of we samen over je praten en dromen. Je zit in ons verweven, elke dag van ons leven.


Eerste jaardag Jonah

Jaardag

Zelf vind ik jaardag een erg mooi woord. Ik spreek liever niet over sterfdag en een verjaardag is het ook niet. Voor mijn gevoel ligt jaardag hier ergens tussenin. Officieel is het “herdenkingsdag van een overledene, in het bijzonder één jaar na zijn overlijden”. Maar ook alle jaren die hierop zullen volgen blijft 10 augustus Jonah zijn jaardag voor ons.

Ergens voelt het alsof het jaar voorbij is gevlogen, ben je nu al een heel jaar niet meer bij ons?! Maar vaak genoeg voelt het ook als een leven lang geleden. Zeker als ik kijk hoe erg het mij heeft veranderd. Het heeft mij als persoon erg veranderd maar ook relaties met vrienden, familie en ook met Twan. Het voelt als één grote splitsing, dichter bij elkaar of verder van elkaar af. Dat het vooral veel dingen dichter bij elkaar heeft gebracht koester ik enorm.
Jonah heeft zoveel moois in ons leven gebracht. Hij bracht mij het allermooiste alleen dat maakt het (ook nu een jaar later) ook het meest verdrietigste.
Opmerkingen dat ik eroverheen moet zijn raken me nog steeds in het allerdiepste van mijn ziel. Nee overheen kom ik niet, verwerken ga ik het ook niet, het zit in alles verweven en dat wil ik ook niet veranderen. In ons leeft hij namelijk altijd nog een beetje voort.

Eerste jaardag Jonah
Mensen vragen me nog weleens hoe we op de naam Jonah gekomen zijn en dat verhaal wil ik vandaag graag  met je delen.
Zijn voornaam is een anagram van Johan, de broer van mijn Opa waar mijn moeder naar vernoemd is. Hij sneuvelde in de oorlog en stierf net als Jonah veel te jong.
De achternaam heeft hij uiteraard van Twan en op deze manier gaven we hem een naam van onze beide families.
Na een vreselijke bevalling vol medische inschattingsfouten raakte ik in shock. Maar toen ze vroegen naar zijn naam waren we het er gelukkig direct over eens samen. Niet veel later werd ik naar de OK gebracht. Het was dan ook pas maanden (!) later toen ik mijn volledige naam voor iets moest opschrijven en ik me bewust realiseerde dat mijn eigen tweede naam ook Johanna is, ik ben namelijk ook vernoemd naar mijn moeder. Die realisatie kwam toevallig precies op een moment dat ik het even extra lastig had, dat was zo bijzonder. Zonder dat ik er bij stil heb gestaan is hij ook naar mij vernoemd.

lijntekening lineart ultrasound embroidery echo borduren
Wat ik nog altijd erg moeilijk vind op gebied van rouw is dat ik niet alleen verdrietig ben om wat was voor onszelf maar vooral ook om wat had kunnen zijn. En dan bedoel ik Jonah zijn toekomst, alle avonturen die op hém hadden gewacht. Die toekomst moet je als ouder nooit zien stoppen, dat hoort niet. Dat doet me nog altijd het meeste verdriet zeker omdat Jonah een gezond baby’tje was en de oorzaak van de vroeggeboorte aan mijn lichaam lag. Dat voelt nog altijd onwijs oneerlijk naar hem toe.

lijntekening lineart ultrasound embroidery echo borduren
De dag na zijn geboorte kwam Stichting Still foto’s maken van ons mooie gezinnetje. Deze moesten helaas in zwart wit (regel binnen de stichting die ik ook zeker begrijp) waardoor het beeld voor mij altijd erg hard is geweest. Begrijp me niet verkeerd, we hebben hele mooie foto’s van ze gekregen (!!!) maar onze gezinsfoto vond ik hard en pijnlijk.
Die foto straalde voor mijn gevoel het immense verlies uit, dat overschaduwde de herinnering aan de liefde tussen ons drietjes. Op zijn eerste jaardag wilde ik deze herinnering uit laten beelden zoals hij in mijn hoofd was/is.
Sinds Jonah zijn geboorte voelde ik een lijntje, een lijntje tussen ons drieën. Weet nog dat ik dat aan Twan vertelde toen Jonah nog bij ons thuis was, een lijn getekend door grote liefde en intens verdriet.
Voor altijd aan elkaar verbonden want hij maakte ons ouders. Deze liefde voel ik nog steeds ZO sterk.
Ik kreeg van Twan en onze families dan ook een prachtige ketting met onze voorletters, die symboliseert ook dat lijntje.

lijntekening lineart ultrasound embroidery echo borduren
Maar vandaag wilde ik toch een nieuw beeld uit kunnen dragen. Nieuwe foto’s komen er nooit meer, dat blijf ik zo’n vreselijke gedachte vinden. Maar de lieve Janien van Lieverdanlief heeft middels een prachtige lijntekening deze scherpe foto tot een mooie zichtbare herinnering gemaakt. Zo hebben we vandaag toch weer een nieuwe foto voor mijn gevoel.
Een hele mooie van de lijn tussen ons drieën, de liefde tussen ons drieën. ♥️

Tot slot wil ik via deze weg ook iedereen bedanken. Alle steun van bekende en zeker ook onbekende mensen en stichtingen die we het afgelopen jaar hebben mogen ontvangen. Duizend maal dank.

Over de overige items op de foto’s
Zoals altijd verwerk ik graag allerlei persoonlijke elementen in mijn foto’s, uiteraard in deze een stuk meer dan normaal.
Het oude Zwitsal potje kreeg ik van mijn moeder, dit was mijn aller eerste zwangerschapscadeau. Deze heeft mijn oma bij haar gebruikt en zij later bij mij. 

De Jonah honden-beer zie je ook schitteren, iedereen in ons netwerk weet dat deze knuffel echt bij hem hoort. We hebben dan ook de nodige back-ups gekregen die de familie bij verschillende HEMA filialen is wezen halen nog voor de uitvaart. Ik kocht deze tijdens mijn zwangerschap, staat leuk op zijn kamertje dacht ik. Maar in de week dat hij bij ons was na zijn geboorte heeft deze knuffel de hele tijd bij hem gestaan, zodoende dat dit ook echt zijn knuffeltje werd.
Borduren zie je er ook in terug omdat het een rode draad was dit afgelopen jaar. Borduren helpt me zo vaak door moeilijke momenten heen, zo rustgevend om te doen. Het liefste maak ik echo’s, inmiddels hebben meerdere familieleden een Jonah-borduurwerkje thuis maar ik heb het ook al van andere babytjes mogen maken. (Mijn borduur account op Instagram: ultrasound.embroidery) 
De ketting van Vedder&Vedder met de drie letters: T J H, Twan Jonah Helen. Mijn meest favoriete sieraad; het lijntje tussen ons drieën.
Daarnaast zie je nog twee ringen waarbij de ene te maken heeft met mijn zwangerschap. De andere kreeg ik van Jonah en Twan samen vrij snel na de bevalling, hierin zit zijn geboortesteen. 

En tot slot de houten ster, dit is een houten puzzel die we van Stichting Isabel kregen voor Vaderdag.

Ook leuk om te lezen:

Tweede en laatste zwangerschapstrimester De eerste weken na het verlies van Jonah Stichtingen die ons hebben geholpen bij het verlies van ons zoontje Onze lieve Jonah Default Thumbnail2011 Hét jaar van Beautyill

Onderwerpen: Jonah*, Personal

Previous
Next

Comments

  1. Rachel says

    11 augustus 2021 at 11:43

    Ik denk echt regelmatig aan jullie, het maakt me ook altijd verdrietig.. goed dat je dit zo hebt gedeeld.
    En over de foto’s dat begrijp ik.. dan komt het extra zwaar en donker over en dat wil je juist niet.

    Beantwoorden
  2. Esther says

    10 augustus 2021 at 16:38

    Ik zit te googelen naar nagellak swatches en kom terecht op je pagina…mijn ogen worden direct getrokken naar de woorden *sterrenmama van Jonah*… Ik klik op de link en zie dat het vandaag precies een jaar geleden is dat jullie mooie mannetje geboren is. Ik lees gelijk je blog en de tranen schieten in mijn ogen. Wat heb je het prachtig geschreven, zo veel liefde voor Jonah en zo veel verdriet. Ik vind het bijzonder dat ik juist vandaag op je site terecht kwam en moest dan ook iets schrijven. Ik wens jullie veel sterkte, vandaag en altijd.

    Goodbyes are only for those who love with their eyes,
    because for those who love with heart and soul there is no such thing as separation…

    Esther

    Beantwoorden
  3. Papa van Helen says

    10 augustus 2021 at 09:33

    Lieve Helen en Twan.

    Wederom een mooi verwoord artikel, al had dit nooit geschreven hoeven worden. Wij voelen jullie verdriet, gemis en pijn…. mijn oogappeltje, als papa wil ik jou zien stralen lieve schat.

    Lieve Jonah, waak over ons alle…… liefs OPA 💙

    Beantwoorden
  4. Anouk says

    10 augustus 2021 at 08:57

    Wat een verdriet. Jullie verhaal raakte me een jaar geleden, en het raakt me nog steeds. Ik ben dit jaar zelf zwanger geweest, en ik heb zó vaak aan julie gedacht (al kennen we elkaar helemaal niet). Het staat in 1 van de andere reacties al, maar het geldt voor mij ook: ik had jullie zo veel anders gegund.
    Heel veel sterkte vandaag, hou elkaar goed vast.

    Beantwoorden
  5. Alyssa says

    10 augustus 2021 at 08:15

    Vind het nog steeds zo verdrietig voor jullie. Altijd wanneer ik wil reageren op een artikel over Jonah, voel ik dat woorden tekort schieten. 💙
    Weet nooit zo goed wat te zeggen, omdat ik me realiseer dat dit verlies te groot en te pijnlijk is. Ik had jullie drietjes samen zoveel meer gegund. Heel veel sterkte gewenst op zijn jaardag, maar ook in de periodes daarna. Jonah zal altijd deel van jullie zijn.

    Beantwoorden
  6. Ingrid says

    10 augustus 2021 at 07:19

    💙💙💙
    Ik had jullie zoveel meer gegund dan deze moeilijke jaardag.. Denk aan jullie ⭐️

    Beantwoorden

Geef een reactie Reactie annuleren

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie gegevens worden verwerkt.


Hi, welkom op mijn persoonlijke blog!

Mijn naam is Helen (36), mama van Jonah* en Leah (3), hondenmama van Hope en al 15 jaar samen met Twan. Op Beautyill verschijnen wekelijks meerdere artikelen over beauty, lifestyle en personal.

Liefs, Helen

beautyill

Let's connect on Instagram!

Lang geleden dat we hebben bijgekletst op persoonl Lang geleden dat we hebben bijgekletst op persoonlijk gebied! 💕
In een nieuw blogartikel deel ik waarom het hier soms wat stiller was. Ze ontdekten een aangeboren immuun afwijking, iets wat veel verklaart en zelfs een mogelijke link heeft met de vroeggeboorte van Jonah. En volgende week worden mijn keelamandelen verwijderd in de hoop dat ik minder vaak longinfecties krijg. Dus wellicht verschijnen er wat minder blogartikelen.
Mocht je nog (eet)tips hebben voor na de operatie: laat het me weten!
Link naar het blogartikel in mijn bio 💕
Elf jaar liefde op vier pootjes vandaag 🐾 ‘Hope is Elf jaar liefde op vier pootjes vandaag 🐾
‘Hope is mijn beste vriend,’ aldus Leah 🥹
Zo blij dat ze nog vrolijk kwispelend bij ons rondloopt. Dat hadden we een paar maanden geleden niet durven dromen. Vandaag eten we samen een gezellig taartje om het te vieren!
We sturen jullie deze koude dagen de warmste wense We sturen jullie deze koude dagen de warmste wensen!
Fijne feestdagen en een stralend en gelukkig nieuwjaar. Dat het nieuwe jaar rijk mag zijn aan liefde en mooie momenten 🤎

#kerstshoot #gezinsfotografie #gezinfotoshoot #fotografie #kerstminishoot #kerstmis2024 #kerstwensen #kerstwensen2024
Een schattig meisje in een kinderwagen met dezelfd Een schattig meisje in een kinderwagen met dezelfde bril als haar moeder, dat is wat anderen wellicht zagen toen ze ons vandaag voorbij zagen wandelen. 
Maar wat je niet weet is dat Leah hier het laatste kleding item aan heeft wat ik voor Jonah kocht. Zijn spulletjes zijn op, Leah is zijn kleding inmiddels ontgroeit. Gelukkig maar want haar zien groeien is het mooiste wat er is. Het is een vestje met beren oortjes, een van de allereerste spullen die ik voor hem kocht. Gisteren was zijn eerste schooldag geweest. Het laat me deze periode niet los, zijn vierde verjaardag had er eentje van bijzondere mijlpalen moeten zijn. Niet eentje waarbij het weer een jaar langer geleden is dat ik hem zijn laatste kusje gaf. Sinds zijn vierde jaardag heb ik iedere avond ons liedje gezongen als Leah gaat slapen. Ze vind het een mooi liedje en ik denk haar broertje daarboven ook 🤍✨
#stilgeboorte #stilgeborenbaby #stilgeboren
Rhodos ‘24 Onze eerste vliegvakantie met Leah! 🩷 Rhodos ‘24
Onze eerste vliegvakantie met Leah! 🩷 
Had er bewust niets over gedeeld want we waren best teleurgesteld. Mijn bronchitis gooide namelijk flink wat roet in het eten en ook Twan was niet fit dus we kwamen vooral erg vermoeid terug. Na een ontsteking in mijn long eerder dit jaar had ik me er drie dubbel op verheugd en was ik er meer aan toe dan ooit. Maar als ik dit handjevol live foto’s (van vooral onze eerste dag) nu terug kijk krijg ik een warm gevoel in mijn buik. Dankbaar voor ieder mini momentje dat we toch nog hadden. Want zelfs onweer is mooi met deze twee lievelingsmensjes 🩷 
When life gives you rain play in the puddles!!
Kunnen jouw wenkbrauwen wat extra volume én kleur Kunnen jouw wenkbrauwen wat extra volume én kleur gebruiken? Dan moet je zeker de Divaderme Brow Extender eens proberen, echt een uniek product door de combinatie van vezeltjes en kleur. De minuscule vezels geven je wenkbrauwen meer volume en de lichte klei poeder kleurt ze ook direct in. Het staat heel natuurlijk en vult perfect lege plekjes in je wenkbrauwen. De houdbaarheid is top want het product is zelfs waterbestendig. Zelf heb ik de kleur ash blonde gekozen ondanks mijn donkere haarkleur maar voor mij is dit donker genoeg om het ook nog mooi natuurlijk te houden. Daarnaast kun je het product ook nog wat opbouwen voor een intenser effect.
Je koopt Divaderme Brow Extender bij @vivadonnabeautywebshop voor €37,95 en bij dagelijks gebruik kun je met deze verpakking 9 tot 12 maanden vooruit omdat het erg zuinig in gebruik is.
#beautyillcollab #wenkbrauwen #divaderme #divadermebrowextender
Herinneringen zijn het allermooiste cadeau ♥️ Volg Herinneringen zijn het allermooiste cadeau ♥️
Volgende week is het Vaderdag, hoe leuk is het om een fietsstoeltje cadeau te doen? Ik verraste Twan daarmee voor zijn verjaardag en die twee blije koppies op de fiets zijn onbetaalbaar! Kijk ze eens heerlijk wegdromen 🥹🥰
En nog een tip: op beautyill.nl verscheen vandaag ook een leuke vaderdag DIY met zout deeg!
#bobike #wemovethefuture #GoExplore #vaderdag
Moederdag met Leah om me heen is het allermooiste, Moederdag met Leah om me heen is het allermooiste, mama mogen zijn is het allermooiste ♥️

Voor mij is Moederdag een speciale dag waarop ik vandaag zo blij was dat ik het mooiste geknutselde cadeautje kreeg, lekkere eigengemaakte croissantjes, een hele lieve kaart en vooral de allerliefste knuffels van Leah en mijn eigen mama.

Maar het is ook een dag van intens gemis. Hoe had Jonah geholpen met de croissantjes? Ging er door mijn hoofd. Hoe was hij nu geweest? Van mijn moeder kreeg ik een prachtig muziekdoosje met ons liedje, het liedje van Jonah en mij.  Mama van twee prachtige kindjes maar op deze bijzondere dag knuffels van één ♥️

Denkend aan alle (wens)mama’s voor wie Moederdag ook zo’n droevig randje heeft of wie haar mama deze dag moet missen. ♥️

#moederdag #moederdag2024
Anderhalf ♥️ Zoals jij verwonderlijk naar je voetj Anderhalf ♥️
Zoals jij verwonderlijk naar je voetjes kunt kijken zo kan ik uren naar je kijken. 
Vandaag is Leah 1,5 jaar en alle clichés zijn waar. Het lijkt nog maar kort geleden dat ze geboren werd en van de andere kant voelt het alsof ze al mijn hele leven bij ons is. Vaak knuffel ik deze kleine voetjes en denk ik terug aan hoe ze vrolijk trappelde in mijn buik. Nu willen deze dreumes voetjes de hele wereld ontdekken en sprint ik achter je aan. Echt ons mooiste anderhalf jaar ooit ♥️
Best memories of 2023! ✨ Of in ieder geval een kle Best memories of 2023! ✨ Of in ieder geval een kleine selectie want mijn telefoon loopt over met allermooiste, leukste en liefste (Leah) momentjes. 
Wens je al het moois voor 2024, dat al je dromen uit mogen komen ♥️
#blaw ⭐️💙 Deze week was het baby loss awareness we #blaw ⭐️💙
Deze week was het baby loss awareness week, een week waarin jaarlijks aandacht gevraagd wordt voor babysterfte. 
Toevallig ook een week waarin ik extra veel aan Jonah dacht, vermoedelijk omdat mijn verjaardag eraan komt. Om je een voorbeeld te geven: Leah had alvast haar knutselwerkje voor mijn verjaardag gemaakt op de opvang. Dit vind ik fantastisch, al haar knutselwerkjes versieren ons interieur en ik kan niet wachten om het te openen. Maar het is ook een onderstreping van wat ik zo mis. Twee kindjes hebben er in mijn buik mogen groeien, trappelde vrolijk in mijn buik en gaven mij de allermooiste titel: mama. Deze foto geeft dat perfect weer, vol trots met Leah op schoot is hetgeen wat de meeste van mij zullen zien.. maar op de achtergrond zie je Jonah zijn plekje 💙
Vanavond om 19.00u steken wij een kaarsje aan voor Jonah en alle andere kindjes die gemist worden. Over de hele wereld gebeurt dit op hetzelfde tijdstip waardoor er een golf van licht ontstaat. 🕯️
#blaw2023 #babysterfte #babysterftebewustzijnsweek
Elke dag dierendag. 🤎 Wat moet het anders zijn voo Elke dag dierendag. 🤎
Wat moet het anders zijn voor Hope sinds Leah er is.
Wat lijkt ze trots zoals ze zo mooi op de uitkijk zit op deze foto. Vind het zó bijzonder hoe ze Leah vanaf dag één heeft geaccepteerd. 

Alsof het zo normaal voor haar was dat die extra hartslag die in mijn buik groeide, nu ineens als mini mensje in ons leven was. Leah hoorde duidelijk helemaal in ons gezin vanaf dag één volgens Hope. 

En dat terwijl ik me zo’n zorgen om haar heb gemaakt tijdens de zwangerschappen. Hope die weleens ertussen komt als Twan mij knuffelt, daarom was ik bang voor jaloezie. Maar er is totaal geen jaloezie te bekennen geweest gelukkig. 

Het eerste wat Hope elke ochtend doet is voor Leah’s slaapkamerdeur gaan staan. Nog voordat ze uit is geweest en nog voordat ze eten heeft gehad. Eerst bij Leah kijken! 

Mijn hart explodeert als ik ze samen zie spelen. Extra dikke vriendjes sinds Leah vast voedsel is gaan eten, haha! Groot gelijk heb je Hope, lekker extra snoepen! 

Onze lieve meisjes 🐶♥️ 

#dierendag #elkedagdierendag #dierendag2023
Gesloten // WIN 4x Organic Shop scrubs + hand & na Gesloten // WIN 4x Organic Shop scrubs + hand & nail balm! //

Zelf ben ik al een tijdje fan van deze scrubs en vandaag mag ik er vier weggeven én een hand & nail balm. Het zijn hele fijne natuurlijke zout- en suikerscrubs dus geen zorgen over microplastic en in een handomdraai heb je een heerlijk zacht huidje! Alle producten van Organic Shop hebben het Vegan-keurmerk. Oftewel ze bevatten geen dierlijke ingrediënten (wolvet, bijenwas, geitenmelk en/of lactose) en zijn dan ook volledig dierproef vrij.
 
Het enige wat je hoeft te doen om deel te nemen aan deze winactie is een reactie achterlaten onder deze foto op Instagram.

De winactie loopt tot 10 oktober, de winnaar ontvangt persoonlijk bericht van mij via dit account.

#ad #OrganicShopLover @organicshop_nederland @happylife_pr #bodyscrub #beautylover #win #winactie #giveaway
Leah’s eerste jaar, ons allermooiste jaar 💛 Een pa Leah’s eerste jaar, ons allermooiste jaar 💛
Een paar van mijn favoriete plaatjes van haar verjaardag 🌼

1. Feestjurk aan, kroon op, met haar cadeau op de achtergrond: een keukentje! En borstel in haar hand want die is geliefd en móést ook op de foto. Inmiddels kan ze mijn haren al borstelen dat vindt ze fantastisch!
2. Het thema was madeliefjes zoals dat tijdens de zwangerschap van Leah ontstond omdat mijn arts Daisy heette. Dit bloemetje is echt haar symbool geworden.
3. Mijn alles. Leah zat bij Twan op de bank en ik greep snel mijn camera want hoe prachtig zaten ze bij Jonah’s urn met het zonnetje stralend door het raam.
4. Wat ging dit jaar snel als ik naar deze slinger kijk. Mijn baby!
5. Wat spannend! Leah wist niet of ze moest huilen of lachen bij alle zingende mensen. Snap ik, ik weet dat ook niet als ik mezelf hoor zingen.
6. Hoera!
7. Om op te eten toch? Dat kuiltje in haar wang! (dat is zo’n beetje het enige wat ze van mij heeft, haha)
8. & 9. Random foto’s van de ochtend tijdens het openen van de kaartjes.
10. Feest bij de opvang! 

Het was een prachtig feest. Dat we er nog maar héél veel met haar mogen vieren! 🥹🌼
// #eersteverjaardag #firstbirthday #éénjaar #septemberbaby2022
Ameland zomer 2023 recap ♥️☀️ #ameland Ameland zomer 2023 recap ♥️☀️
#ameland
15 augustus 2020, dag lieve jonah ✨ dit was de dag 15 augustus 2020, dag lieve jonah ✨
dit was de dag dat ik je voor het laatst kon zien, je mooie donkere haartjes, je vast kon houden, een kusje gaf, je verzorgde en in een prachtig mandje met een wit gehaakt vlindertje in je hand legde. het waren twee vlindertjes, eentje voor jou en eentje voor ons. die van ons ligt nog altijd bij je urn. 🦋
het was een mooie ceremonie vol lieve woorden en iedereen en alles was in het beige/wit, sinds jij er niet meer bent draag ikzelf geen kleur meer. we liepen met z’n drietjes weg en al wiegend neuriede ik nog een laatste keer ons liedje voor je: “you are my sunshine, my only sunshine … you’ll never know, dear, how much I love you..”
dit liedje was onze mantra geworden en neuriede ik vier nachten voor je tijdens de weeën. tot de uitvaartbegeleidster aangaf dat we toch écht terug naar de zaal moesten. ben er nog altijd verdrietig over dat zij dat bepaalde want voor mijn gevoel waren we daar pas net, zo lang is het liedje immers niet. het is zó onnatuurlijk om je alles daar achter te laten, je kleine perfecte baby’tje. maar al had ik 1000x ons liedje geneuried het was altijd te kort geweest. terwijl ik dit nu schrijf ligt je zusje in mijn armen te slapen en houd ik haar stevig vast. vandaag is Leah 11 maanden en neurie ik “ons” liedje speciaal voor haar en knuffel ik haar nog eens extra bewust. Leah is ook een zonnetje net als jij. wat zou je trots zijn geweest op je kleine zusje. ☀️🤍
“op de wolken ligt een taartje er hangen slingers “op de wolken 
ligt een taartje
er hangen slingers aan de maan
samen vieren wij jouw dag
omdat de liefde
blijft bestaan” @vlinderkusje.nl ⭐️

Vandaag was het Jonah zijn derde jaardag. Hoe zou je nu..? Speelde er de hele dag door mijn hoofd. Zeker als ik zie hoe zijn kleine zusje toch elke dag zó ontzettend van het leven geniet. Altijd vrolijk alsof ze voor twee geniet..! ☀️

Vanochtend startte ik emotioneel met Leah in mijn armen bij Jonah’s urn. Daarna hebben Twan en ik post geopend voor Jonah, zoveel liefde! ♥️
Na Leah’s ochtend slaapje hebben we er als gezin een bijzondere dag van gemaakt. We hadden namelijk een baby spa gepland (Leah vond het fantastisch!) en daarna zijn we uitgebreid gaan lunchen. Samen zijn met Jonah in gedachte. Zijn lieve oma was de hele dag bij Jonah’s urn zodat hij niet alleen was, samen met Hope.
Vandaag stond in het teken van liefde, tot de maan en terug 🌙

Over de eerste foto’s: de beer die je op de foto’s ziet is op lengte en gewicht van Jonah en daarom voor mij een belangrijke beer ✨ 
De derde foto; alsof ze het aanvoelde heeft Leah de laatste dagen vaak mijn Jonah kettinkje vast 💛

Op Beautyill kun je vandaag een blog lezen over mijn gevoel bij vandaag en deze periode.

#altijdeenkindtekort #babyverlies #stilgeboren #stilgeboorte
Zon zon zon! ☀️ Gelukkig lijkt het zonnetje eindel Zon zon zon! ☀️
Gelukkig lijkt het zonnetje eindelijk terug te zijn! Vond al die regen zó deprimerend..
Sowieso kan ik altijd wat zonneschijn in m’n bronzer te vinden, dat scheelt. Gebruik het dan ook dagelijks en vaak shape ik er ook direct wat mee, jij ook?
Lievelingsfoto 🤎🐻 Inmiddels is Leah al ruim tien m Lievelingsfoto 🤎🐻
Inmiddels is Leah al ruim tien maanden en ontploft mijn telefoon met duizenden foto’s 🥰 #oeps! #september2022baby
Friday favorite! Of eigenlijk is deze getinte dagc Friday favorite! Of eigenlijk is deze getinte dagcrème mijn favoriet voor elke dag! 🤎
Denk dat ik deze fluïde al 1,5 jaar dagelijks gebruik en heb er al meerdere tubes van opgemaakt. Het geeft net voldoende dekking, voelt natuurlijk aan op mijn gezicht en geeft ook een fijne verzorging. Op Beautyill schreef ik er al eens een uitgebreide review over. Welk product gebruik jij al langere tijd dagelijks?
Liefs en een fijne vrijdag! #foundationfriday #makeupaddict #embryolisse
Volg op Instagram

Favorieten

scrub clarins

Clarins Comfort Scrub en Fresh Scrub review: welke gezichtsscrub past bij jou?

Lush Moederdag collectie 2026 producten overzicht

Lush’ botanische Moederdag collectie 2026

Manucurist Active Blur Powder Pink op nagels met matte soft focus finish

Manucurist Active Blur, Plump & Bright review

Onderwerpen

Facebook

Disclaimer

Mijn afbeeldingen worden met veel liefde gemaakt en zijn auteursrechtelijk beschermd.

Blogs met een * onderaan zijn gesponsord.

Daarnaast bevatten sommige artikelen affiliate links. Mocht je iets via deze link toevallig dit product of iets anders kopen dan verdient Beautyill hier een kleine commissie over. De inkomsten hiervan investeren we in Beautyill zodat jij gratis onze reviews kunt lezen.

Meer informatie hierover? Lees onze disclaimer.

Privacyverklaring

Hoe gaan we om met privacy op Beautyill? Check even onze privacyverklaring.

  • Facebook
  • Instagram
  • Twitter
  • YouTube

Copyright © 2026 · Beautyill·