Vandaag een bijzondere limited edition van CATRICE. Één van hun best verkochte producten stoppen ze in een limited edition verpakking voor een goed doel: CATRICE Limited Edition “Our Heartbeat Project”.
Het draait allemaal om een van de bestsellers, de Liquid Camouflage High Coverage Concealer. De concealer zal verkrijgbaar zijn in een speciale verpakking. Ze doneren 10% van de verkoopopbrengst aan de volgende organisaties: Independence Through Art, ColorGlam By CadaVida en het Beauty For Life Program. Deze organisaties steunen sociaal achtergestelde vrouwen uit Syrië, Colombia en Duitsland. De initiatieven zijn erop gericht om vrouwen de opleiding te bieden die ze nodig hebben voor hun droombaan als visagist of nagelstylist. Hiermee worden ze geholpen hun creativiteit te ontwikkelen maar ook om financieel onafhankelijk te worden.
Our Heartbeat Project Liquid Camouflage High Coverage Concealer, € 3,59
Het is een van de favorieten binnen het standaard assortiment. Door de goede dekking camoufleert het donkere kringen, onregelmatigheden van de huid en zelfs tatoeages. Dit alles zonder de huid uit te drogen. Daarnaast is het waterproof en bijzonder langhoudend. Normaal heeft deze verpakking een zwarte dop maar speciaal voor deze limited editon heeft het een mooie rosé kleurige variant met daarop de ‘heartbeat’.
Kleuren
- 001 Fair Ivory
- 005 Light Natural
- 010 Porcellain
- 020 Light Beige
- 032 Nude Beige
- 06 Latte Macchiato
Mooi dat ze op deze manier iets terug doen.
Vreemd genoeg heb ik zelf voornamelijk concealers van essence geprobeerd. De CATRICE camouflage cream concealer heb ik weleens geprobeerd, een prima concealer die ze al jarenlang verkopen. Maar uiteraard heeft ook deze nu mijn interesse gewekt! Wellicht is dit wel een goedkoop alternatief voor mijn Maybelline age rewind concealer.
CATRICE Limited Edition “Our Heartbeat Project” zal van eind juni t/m begin augustus te koop zijn.
Heb jij deze concealer al eens geprobeerd?
Tessa says
wat een prachtig initiatief. ik ge gebruik deze concealer niet maar ga hem wel kopen om de goede doelen te steunen. en tsja als zuster vind ik de hartslag op de verpakking een leuk detail
Nicole says
Wat een goed initiatief. Hij ziet er ook erg mooi uit. Misschien dat ik hem toch eens ga proberen!