Beautyill

personal beauty blog

  • Let’s talkContact
  • OverHelen
  • PortfolioFotografie
  • BeautyillWebshop
  • In theMedia
  • AdverterenSamenwerken

26 juni 2014

Hit of Hype? ‘Hippe’ elastiekjes (Invisibobble look-a-like)

De tijd dat je een standaard elastiekje droeg is weer helemaal voorbij. We gaan (nog) niet terug naar de scrunchies maar er komen elke dag wel weer andere ‘spannende’ elastiekjes bij. Vandaag laat ik je twee populaire varianten zien van Kruidvat en stel ik weer de vraag; is het een hit of een hype?

Allebei de elastiek setjes zijn nu tijdelijk te koop en liggen tussen de aanbiedingen, niet bij de regulieren elastiekjes. Het zijn dan ook lekkere zomerse kleuren van nu!

Hit of Hype? 'Hippe' elastiekjes (Invisibobble look-a-like)

De eerste versie die ik je laat zien is natuurlijk de look-a-like van de populaire Invisibobble! Een spiraal vormig, plastic ‘elastiekje’ dat ervoor moet zorgen dat je geen lelijke bobbels in je haren krijgt.

Kruidvat-elastiek-spiraal-budget

Ik heb de zacht roze versie maar er waren ook nog een blauwe en fel roze versie te koop. Het leuke aan deze versie vond ik de transparante versie.

invisibobble-dupe-kruidvat

Het ziet er leuk uit, maar het doet niet wat je ervan verwacht. Het is een elastiekje dat je haren netjes op zijn plek houd, maar het is niet de Invisibobble. Wanneer je deze elastiek eruit haalt heb je namelijk wel een lelijke bobbel in je haren. Ik dacht dat dit kwam doordat ik hem te strak heb gedaan maar dit was niet het geval. De spiralen zijn dik en daardoor vallen je haren er niet mooi tussen en krijg je dus alsnog een lelijke knik in je haren.

Kruidvat-elastiek-spiraal-budget-10

Het tweede setje elastiekjes dat ik je wil laten zien zijn een soort leuke stukjes stof/lintjes van elastiek. Lekkere frisse kleuren die handig zitten om je pols, je voelt ze niet! Wel zijn ze daardoor wat flubberig en zullen ze redelijk snel uitlubberen.

Kruidvat-elastiek-spiraal-budget-2

Van deze elastiekjes krijg je ook een gewone knik in je haren, maar het ziet er wel leuk en speels uit.
Wanneer ik het tijdens het slapen draag met een vlecht heb ik de volgende dag geen lelijke knik zoals ik wel heb wanneer ik een mini elastiekje gebruik.

Kruidvat-elastiek-spiraal-budget-3

Conclusie

Het is een hype wat mij betreft. De echte Invisibobble doet haar werk prima en laten echt geen bobbels achter. Maar er komen nu veel winkels met nep varianten (Action, Kruidvat) en daarbij krijg je alsnog een lelijke knik in je haren.
De zachte ‘stoffen’ elastiekjes zien er leuk uit in je haren en om je pols maar laten ook een knik achter. Dit heeft wel als voordeel dat het niet zo schadelijk is voor je haren omdat het materiaal zacht is.

Allebei de setjes zijn nu voor €0,99 cent per stuk te koop bij Kruidvat.

Volg Beautyill: Bloglovin’ ♡ Facebook ♡ Instagram ♡ Pinterest ♡ Twitter ♡ Youtube

Ook leuk om te lezen:

Kruidvat Color & Gloss shampoo en crèmespoeling Kruidvat anti-klit spray, Keratin Hair Repair Beach Spray (Waves Sea Salt Texturizing Hair Spray), DIY Kruidvat Colors to Cover, uitgroeispray Tange Teezer Thick, Curly hair

Onderwerpen: Beauty, Budget, Haar

Previous
Next

Comments

  1. Nathalie says

    21 februari 2019 at 07:59

    Je hebt nu ook popband elastieken. Deze zijn ook lintjes maar wel superduur. Voordeel is dat deze elastieken langer meegaan dan die van kruidvat en ook veel beter voor je haar. Je krijgt er ook geen knik van als je deze elastiek uit je haar haalt en ze hebben heel veel kleuren. Veel fijner dan die van kruidvat en je hebt er heel lang plezier van.

    Beantwoorden
    • Beautyill says

      21 februari 2019 at 08:02

      Het artikel waar je op gereageerd hebt is uit 2014, inmiddels gebruik ik velvet scruncies 😉

      Beantwoorden
  2. Nathalie Slotboom says

    1 september 2017 at 07:54

    Ik heb ook lintjes. Alleen ik kocht ze bij h &m. Ik draag ze om mijn pols of in een vlecht als ik mijn Invisibobble vergeten ben in mijn haar te doen. Ik heb ook weleens een knot met de lintjes en dan zijn ze na een paar keer uitgelubberd. Jammer is dat,maar voor een euro vind ik dat niet erg. Dan koop ik gewoon weer nieuwe,heb ik weer eens andere kleurtjes. Leuk voor de variatie. Dus als tip wil ik meegeven.: wil je deze lintjes dragen zonder een knik in je haar te hebben? Draag je lintje om je pols als armband of je haar in een vlecht dan heb j iets langer plezier van deze dingen. En koop ze bij primark of h&m, die gaan iets langer mee dan die van het kruidvat. Wel iets duurder maar je hebt dan betere lintjes. Maar de Invisibobble is nog beter voor je haar. Wil je die eerst proberen? Koop ze dan bij primark,die zijn 1,50 euro in een pakje van 12 stuks en zien er hetzelfde uit als de originele. En ze werken precies hetzelfde als het origineel.Ze hebben daar ook de stoffen Invisibobble ,voor 8 stuks betaal je ook 1,50euro .

    Beantwoorden
    • Beautyill says

      1 september 2017 at 09:55

      Thanks Nathalie. Die lintjes waar je het over hebt verkoop ikzelf, van hele fijne kwaliteit, in mijn eigen webshop 😉

      Beantwoorden
      • Nathalie Slotboom says

        14 september 2017 at 23:16

        Alsjeblieft meid. Leuk dat je een webshop hebt met de lintjes. Heb je ook schijfjes op je webshop? Die gebruik ik ook heel veel.

        Beantwoorden
  3. Sherita says

    8 juli 2014 at 20:36

    Twee jaar geleden waren de invisibobbles helemaal hot in Venezuela (ik was daar toen op vakantie), en ik was er ook meteen gek op. Thuisgekomen lachte iedereen mij uit, ze vonden het op telefoonkabels lijken, maar kort daarna werd het ook hot in Nederland. Ik vind ze vooral handig omdat het het enige elastiekje is, dat niet uitzakt, ik wist helemaal niet dat ze antibobbels waren, haha.
    Dat andere elastiekje heb ik nog niet, maar vind ze er wel heel leuk uitzien!

    Beantwoorden
  4. Petra says

    29 juni 2014 at 08:50

    Die ‘lintje’ zijn gemaakt van elastiek. In het amerikaans Fold Over Elastic, dat veel bij naaien word gebruikt voor de afwerking van halsboorden etc. Fourniturenzaken hebben het voor 1 a 1.50 per meter.
    Geknoopt tot ‘elastiekjes’ zijn ze trouwens ook al tijden bij de Action te koop met gebloemd dessin of in fluo kleuren.

    Beantwoorden
  5. Olga says

    27 juni 2014 at 19:46

    Ik heb de echte en ben er tevreden mee

    Beantwoorden
  6. Michelle Kaiser says

    27 juni 2014 at 13:48

    Als ik de InvisiBobble zou nemen dan zou ik de originele kopen. Ik heb bij Aranka al gezien dat die echt doen wat ze beloven!

    Beantwoorden
  7. Vera says

    26 juni 2014 at 21:10

    Ik heb zelf ook de orginele invisibobble stiekjes en die vind ik inderdaad super fijn! Die van action zien er inderdaad al heel anders uit.

    Beantwoorden
  8. Petra says

    26 juni 2014 at 19:51

    De allereerste keer dat ik de Invisiboble zag heb ik mijn pols erin staan persen en gedacht, wat zijn die armbandjes klein zeg, en ik heb behoorlijk smalle polsen en handen dus….Wist ik veel dat het elastieken waren voor je haar….of het helpt of niet, ik heb geen idee, als ik mijn staart uitdoe heb ik eigenlijk nooit een rare bobbel…..Ik heb behoorlijk sterk krulhaar dus het kan zijn dat je het gewoon niet ziet….de ander zien er schattig uit, maar zijn niet geschikt voor zwaar haar….beide zijn wel heel erg leuk om te zien…

    Beantwoorden
  9. Esther says

    26 juni 2014 at 19:05

    Ze zien er leuk uit, jammer dat het niet werkt!

    Beantwoorden
  10. Linda / Oh My Beauty says

    26 juni 2014 at 18:29

    Ooh die lintjes zijn wel heel leuk.

    Beantwoorden
  11. NailTalk says

    26 juni 2014 at 18:13

    Dus toch zijn de originele beter! Niet gedacht. Ben er nog niet uit of ik het wel wat vind.

    Beantwoorden
  12. Kimberley says

    26 juni 2014 at 14:47

    De echte lijken me inderdaad wat prettiger voor je haar.
    Desalniettemin zien deze er wel erg leuk uit!

    Beantwoorden
  13. Kiss & Make-up says

    26 juni 2014 at 11:12

    Meh. Vind het niet verkeerd, maar ik verkies toch nog steeds mijn gewone haarkleurige elastiekjes.

    Beantwoorden
  14. Nienke says

    26 juni 2014 at 10:53

    Ik heb de nep-invisibobbles van de Action, en ik heb er eerlijk gezegd niet zo op gelet of ze een knik achterlaten. Dit vind ik ook meestal niet zo’n groot probleem, het fijnste aan de elastiekjes vind ik dat ze goed blijven zitten zonder hard aan je haar te trekken (ik krijg nog best wel eens last van hoofdpijn als ik met normale elastiekjes werk) en ik kan er gewoon mee slapen. Daarnaast zit ie ook wel fijn om m’n pols, en aangezien het plastic is wordt ie niet ranzig met sporten! Die knik neem ik dan wel voor lief 😉

    Zag trouwens gister bij de Kruidvat ook nog een ander soort invisibobble namaakding, in de ‘oranje’ bakken. Misschien dat die beter zijn? Ze leken in ieder geval dunner te zijn..

    Beantwoorden
  15. Kirsten says

    26 juni 2014 at 10:19

    Ik heb ook de echte Invisiboble maar nog steeds een knik ik mijn haar helaas. Komt misschien omdat ik heel dik haar heb. Ik vlecht het maar gewoon, minste kans op afgebroken haar en het geeft wel een leuk effect als ik de vlecht er ’s morgens uit haal 🙂

    Beantwoorden
    • Nathalie Slotboom says

      14 september 2017 at 23:19

      Ja dar heb ik vaak ook. Ik vlecht mijn haar vaak ook gewoon en dan gebruik ik heel vaak de pistool techniek. Dan maak je eerst een staart ,elastiek erin, drie strengen pakken,dan vlechten en elastiek erom heen. Je kan het dan als je het wil er ook nog een knot van maken door de staartvlecht rond te draaien en het vast te zetten met knotspelden of een derde Invisibobble. Veel succes.

      Beantwoorden
  16. femketje says

    26 juni 2014 at 10:16

    ik heb zelf de echte invisibobble elastiekjes en die zijn zo fijn!

    Beantwoorden
  17. Martina says

    26 juni 2014 at 09:50

    Ik ben benieuwd naar de echte invisibobble

    Beantwoorden
  18. Priscilla says

    26 juni 2014 at 09:48

    Ik hou het toch bij “gewone” elastiekjes en mijn scrunchie 😉

    Beantwoorden
    • Nathalie Slotboom says

      1 september 2017 at 07:46

      Dan kan je beter een schrunchie nemen en de gewone elastiekjes wegdoen. Je hebt nu ook bij primark gewone schrunchies liggen voor 1.50 euro per pakje van 3 stuks.

      Beantwoorden
  19. Manon says

    26 juni 2014 at 09:28

    Die met die lintjes vind ik wel heel erg leuk

    Beantwoorden
  20. Nilou says

    26 juni 2014 at 09:20

    Jammer, die lintjes lijken me inderdaad handig voor s’avonds

    Beantwoorden
  21. Mandy says

    26 juni 2014 at 08:52

    Mmm nee dit sla ik over. Jammer dat het niet werkt, het idee is wel goed.

    Beantwoorden
  22. Mariëlle says

    26 juni 2014 at 08:25

    Oeh die lintjes wil ik wel hebben voor een DIY haha! Jammer dat ze tegenvallen 🙁

    Beantwoorden

Geef een reactie Reactie annuleren

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie gegevens worden verwerkt.


Hi, welkom op mijn persoonlijke blog!

Mijn naam is Helen (36), mama van Jonah* en Leah (3), hondenmama van Hope en al 15 jaar samen met Twan. Op Beautyill verschijnen wekelijks meerdere artikelen over beauty, lifestyle en personal.

Liefs, Helen

beautyill

Let's connect on Instagram!

Lang geleden dat we hebben bijgekletst op persoonl Lang geleden dat we hebben bijgekletst op persoonlijk gebied! 💕
In een nieuw blogartikel deel ik waarom het hier soms wat stiller was. Ze ontdekten een aangeboren immuun afwijking, iets wat veel verklaart en zelfs een mogelijke link heeft met de vroeggeboorte van Jonah. En volgende week worden mijn keelamandelen verwijderd in de hoop dat ik minder vaak longinfecties krijg. Dus wellicht verschijnen er wat minder blogartikelen.
Mocht je nog (eet)tips hebben voor na de operatie: laat het me weten!
Link naar het blogartikel in mijn bio 💕
Elf jaar liefde op vier pootjes vandaag 🐾 ‘Hope is Elf jaar liefde op vier pootjes vandaag 🐾
‘Hope is mijn beste vriend,’ aldus Leah 🥹
Zo blij dat ze nog vrolijk kwispelend bij ons rondloopt. Dat hadden we een paar maanden geleden niet durven dromen. Vandaag eten we samen een gezellig taartje om het te vieren!
We sturen jullie deze koude dagen de warmste wense We sturen jullie deze koude dagen de warmste wensen!
Fijne feestdagen en een stralend en gelukkig nieuwjaar. Dat het nieuwe jaar rijk mag zijn aan liefde en mooie momenten 🤎

#kerstshoot #gezinsfotografie #gezinfotoshoot #fotografie #kerstminishoot #kerstmis2024 #kerstwensen #kerstwensen2024
Een schattig meisje in een kinderwagen met dezelfd Een schattig meisje in een kinderwagen met dezelfde bril als haar moeder, dat is wat anderen wellicht zagen toen ze ons vandaag voorbij zagen wandelen. 
Maar wat je niet weet is dat Leah hier het laatste kleding item aan heeft wat ik voor Jonah kocht. Zijn spulletjes zijn op, Leah is zijn kleding inmiddels ontgroeit. Gelukkig maar want haar zien groeien is het mooiste wat er is. Het is een vestje met beren oortjes, een van de allereerste spullen die ik voor hem kocht. Gisteren was zijn eerste schooldag geweest. Het laat me deze periode niet los, zijn vierde verjaardag had er eentje van bijzondere mijlpalen moeten zijn. Niet eentje waarbij het weer een jaar langer geleden is dat ik hem zijn laatste kusje gaf. Sinds zijn vierde jaardag heb ik iedere avond ons liedje gezongen als Leah gaat slapen. Ze vind het een mooi liedje en ik denk haar broertje daarboven ook 🤍✨
#stilgeboorte #stilgeborenbaby #stilgeboren
Rhodos ‘24 Onze eerste vliegvakantie met Leah! 🩷 Rhodos ‘24
Onze eerste vliegvakantie met Leah! 🩷 
Had er bewust niets over gedeeld want we waren best teleurgesteld. Mijn bronchitis gooide namelijk flink wat roet in het eten en ook Twan was niet fit dus we kwamen vooral erg vermoeid terug. Na een ontsteking in mijn long eerder dit jaar had ik me er drie dubbel op verheugd en was ik er meer aan toe dan ooit. Maar als ik dit handjevol live foto’s (van vooral onze eerste dag) nu terug kijk krijg ik een warm gevoel in mijn buik. Dankbaar voor ieder mini momentje dat we toch nog hadden. Want zelfs onweer is mooi met deze twee lievelingsmensjes 🩷 
When life gives you rain play in the puddles!!
Kunnen jouw wenkbrauwen wat extra volume én kleur Kunnen jouw wenkbrauwen wat extra volume én kleur gebruiken? Dan moet je zeker de Divaderme Brow Extender eens proberen, echt een uniek product door de combinatie van vezeltjes en kleur. De minuscule vezels geven je wenkbrauwen meer volume en de lichte klei poeder kleurt ze ook direct in. Het staat heel natuurlijk en vult perfect lege plekjes in je wenkbrauwen. De houdbaarheid is top want het product is zelfs waterbestendig. Zelf heb ik de kleur ash blonde gekozen ondanks mijn donkere haarkleur maar voor mij is dit donker genoeg om het ook nog mooi natuurlijk te houden. Daarnaast kun je het product ook nog wat opbouwen voor een intenser effect.
Je koopt Divaderme Brow Extender bij @vivadonnabeautywebshop voor €37,95 en bij dagelijks gebruik kun je met deze verpakking 9 tot 12 maanden vooruit omdat het erg zuinig in gebruik is.
#beautyillcollab #wenkbrauwen #divaderme #divadermebrowextender
Herinneringen zijn het allermooiste cadeau ♥️ Volg Herinneringen zijn het allermooiste cadeau ♥️
Volgende week is het Vaderdag, hoe leuk is het om een fietsstoeltje cadeau te doen? Ik verraste Twan daarmee voor zijn verjaardag en die twee blije koppies op de fiets zijn onbetaalbaar! Kijk ze eens heerlijk wegdromen 🥹🥰
En nog een tip: op beautyill.nl verscheen vandaag ook een leuke vaderdag DIY met zout deeg!
#bobike #wemovethefuture #GoExplore #vaderdag
Moederdag met Leah om me heen is het allermooiste, Moederdag met Leah om me heen is het allermooiste, mama mogen zijn is het allermooiste ♥️

Voor mij is Moederdag een speciale dag waarop ik vandaag zo blij was dat ik het mooiste geknutselde cadeautje kreeg, lekkere eigengemaakte croissantjes, een hele lieve kaart en vooral de allerliefste knuffels van Leah en mijn eigen mama.

Maar het is ook een dag van intens gemis. Hoe had Jonah geholpen met de croissantjes? Ging er door mijn hoofd. Hoe was hij nu geweest? Van mijn moeder kreeg ik een prachtig muziekdoosje met ons liedje, het liedje van Jonah en mij.  Mama van twee prachtige kindjes maar op deze bijzondere dag knuffels van één ♥️

Denkend aan alle (wens)mama’s voor wie Moederdag ook zo’n droevig randje heeft of wie haar mama deze dag moet missen. ♥️

#moederdag #moederdag2024
Anderhalf ♥️ Zoals jij verwonderlijk naar je voetj Anderhalf ♥️
Zoals jij verwonderlijk naar je voetjes kunt kijken zo kan ik uren naar je kijken. 
Vandaag is Leah 1,5 jaar en alle clichés zijn waar. Het lijkt nog maar kort geleden dat ze geboren werd en van de andere kant voelt het alsof ze al mijn hele leven bij ons is. Vaak knuffel ik deze kleine voetjes en denk ik terug aan hoe ze vrolijk trappelde in mijn buik. Nu willen deze dreumes voetjes de hele wereld ontdekken en sprint ik achter je aan. Echt ons mooiste anderhalf jaar ooit ♥️
Best memories of 2023! ✨ Of in ieder geval een kle Best memories of 2023! ✨ Of in ieder geval een kleine selectie want mijn telefoon loopt over met allermooiste, leukste en liefste (Leah) momentjes. 
Wens je al het moois voor 2024, dat al je dromen uit mogen komen ♥️
#blaw ⭐️💙 Deze week was het baby loss awareness we #blaw ⭐️💙
Deze week was het baby loss awareness week, een week waarin jaarlijks aandacht gevraagd wordt voor babysterfte. 
Toevallig ook een week waarin ik extra veel aan Jonah dacht, vermoedelijk omdat mijn verjaardag eraan komt. Om je een voorbeeld te geven: Leah had alvast haar knutselwerkje voor mijn verjaardag gemaakt op de opvang. Dit vind ik fantastisch, al haar knutselwerkjes versieren ons interieur en ik kan niet wachten om het te openen. Maar het is ook een onderstreping van wat ik zo mis. Twee kindjes hebben er in mijn buik mogen groeien, trappelde vrolijk in mijn buik en gaven mij de allermooiste titel: mama. Deze foto geeft dat perfect weer, vol trots met Leah op schoot is hetgeen wat de meeste van mij zullen zien.. maar op de achtergrond zie je Jonah zijn plekje 💙
Vanavond om 19.00u steken wij een kaarsje aan voor Jonah en alle andere kindjes die gemist worden. Over de hele wereld gebeurt dit op hetzelfde tijdstip waardoor er een golf van licht ontstaat. 🕯️
#blaw2023 #babysterfte #babysterftebewustzijnsweek
Elke dag dierendag. 🤎 Wat moet het anders zijn voo Elke dag dierendag. 🤎
Wat moet het anders zijn voor Hope sinds Leah er is.
Wat lijkt ze trots zoals ze zo mooi op de uitkijk zit op deze foto. Vind het zó bijzonder hoe ze Leah vanaf dag één heeft geaccepteerd. 

Alsof het zo normaal voor haar was dat die extra hartslag die in mijn buik groeide, nu ineens als mini mensje in ons leven was. Leah hoorde duidelijk helemaal in ons gezin vanaf dag één volgens Hope. 

En dat terwijl ik me zo’n zorgen om haar heb gemaakt tijdens de zwangerschappen. Hope die weleens ertussen komt als Twan mij knuffelt, daarom was ik bang voor jaloezie. Maar er is totaal geen jaloezie te bekennen geweest gelukkig. 

Het eerste wat Hope elke ochtend doet is voor Leah’s slaapkamerdeur gaan staan. Nog voordat ze uit is geweest en nog voordat ze eten heeft gehad. Eerst bij Leah kijken! 

Mijn hart explodeert als ik ze samen zie spelen. Extra dikke vriendjes sinds Leah vast voedsel is gaan eten, haha! Groot gelijk heb je Hope, lekker extra snoepen! 

Onze lieve meisjes 🐶♥️ 

#dierendag #elkedagdierendag #dierendag2023
Gesloten // WIN 4x Organic Shop scrubs + hand & na Gesloten // WIN 4x Organic Shop scrubs + hand & nail balm! //

Zelf ben ik al een tijdje fan van deze scrubs en vandaag mag ik er vier weggeven én een hand & nail balm. Het zijn hele fijne natuurlijke zout- en suikerscrubs dus geen zorgen over microplastic en in een handomdraai heb je een heerlijk zacht huidje! Alle producten van Organic Shop hebben het Vegan-keurmerk. Oftewel ze bevatten geen dierlijke ingrediënten (wolvet, bijenwas, geitenmelk en/of lactose) en zijn dan ook volledig dierproef vrij.
 
Het enige wat je hoeft te doen om deel te nemen aan deze winactie is een reactie achterlaten onder deze foto op Instagram.

De winactie loopt tot 10 oktober, de winnaar ontvangt persoonlijk bericht van mij via dit account.

#ad #OrganicShopLover @organicshop_nederland @happylife_pr #bodyscrub #beautylover #win #winactie #giveaway
Leah’s eerste jaar, ons allermooiste jaar 💛 Een pa Leah’s eerste jaar, ons allermooiste jaar 💛
Een paar van mijn favoriete plaatjes van haar verjaardag 🌼

1. Feestjurk aan, kroon op, met haar cadeau op de achtergrond: een keukentje! En borstel in haar hand want die is geliefd en móést ook op de foto. Inmiddels kan ze mijn haren al borstelen dat vindt ze fantastisch!
2. Het thema was madeliefjes zoals dat tijdens de zwangerschap van Leah ontstond omdat mijn arts Daisy heette. Dit bloemetje is echt haar symbool geworden.
3. Mijn alles. Leah zat bij Twan op de bank en ik greep snel mijn camera want hoe prachtig zaten ze bij Jonah’s urn met het zonnetje stralend door het raam.
4. Wat ging dit jaar snel als ik naar deze slinger kijk. Mijn baby!
5. Wat spannend! Leah wist niet of ze moest huilen of lachen bij alle zingende mensen. Snap ik, ik weet dat ook niet als ik mezelf hoor zingen.
6. Hoera!
7. Om op te eten toch? Dat kuiltje in haar wang! (dat is zo’n beetje het enige wat ze van mij heeft, haha)
8. & 9. Random foto’s van de ochtend tijdens het openen van de kaartjes.
10. Feest bij de opvang! 

Het was een prachtig feest. Dat we er nog maar héél veel met haar mogen vieren! 🥹🌼
// #eersteverjaardag #firstbirthday #éénjaar #septemberbaby2022
Ameland zomer 2023 recap ♥️☀️ #ameland Ameland zomer 2023 recap ♥️☀️
#ameland
15 augustus 2020, dag lieve jonah ✨ dit was de dag 15 augustus 2020, dag lieve jonah ✨
dit was de dag dat ik je voor het laatst kon zien, je mooie donkere haartjes, je vast kon houden, een kusje gaf, je verzorgde en in een prachtig mandje met een wit gehaakt vlindertje in je hand legde. het waren twee vlindertjes, eentje voor jou en eentje voor ons. die van ons ligt nog altijd bij je urn. 🦋
het was een mooie ceremonie vol lieve woorden en iedereen en alles was in het beige/wit, sinds jij er niet meer bent draag ikzelf geen kleur meer. we liepen met z’n drietjes weg en al wiegend neuriede ik nog een laatste keer ons liedje voor je: “you are my sunshine, my only sunshine … you’ll never know, dear, how much I love you..”
dit liedje was onze mantra geworden en neuriede ik vier nachten voor je tijdens de weeën. tot de uitvaartbegeleidster aangaf dat we toch écht terug naar de zaal moesten. ben er nog altijd verdrietig over dat zij dat bepaalde want voor mijn gevoel waren we daar pas net, zo lang is het liedje immers niet. het is zó onnatuurlijk om je alles daar achter te laten, je kleine perfecte baby’tje. maar al had ik 1000x ons liedje geneuried het was altijd te kort geweest. terwijl ik dit nu schrijf ligt je zusje in mijn armen te slapen en houd ik haar stevig vast. vandaag is Leah 11 maanden en neurie ik “ons” liedje speciaal voor haar en knuffel ik haar nog eens extra bewust. Leah is ook een zonnetje net als jij. wat zou je trots zijn geweest op je kleine zusje. ☀️🤍
“op de wolken ligt een taartje er hangen slingers “op de wolken 
ligt een taartje
er hangen slingers aan de maan
samen vieren wij jouw dag
omdat de liefde
blijft bestaan” @vlinderkusje.nl ⭐️

Vandaag was het Jonah zijn derde jaardag. Hoe zou je nu..? Speelde er de hele dag door mijn hoofd. Zeker als ik zie hoe zijn kleine zusje toch elke dag zó ontzettend van het leven geniet. Altijd vrolijk alsof ze voor twee geniet..! ☀️

Vanochtend startte ik emotioneel met Leah in mijn armen bij Jonah’s urn. Daarna hebben Twan en ik post geopend voor Jonah, zoveel liefde! ♥️
Na Leah’s ochtend slaapje hebben we er als gezin een bijzondere dag van gemaakt. We hadden namelijk een baby spa gepland (Leah vond het fantastisch!) en daarna zijn we uitgebreid gaan lunchen. Samen zijn met Jonah in gedachte. Zijn lieve oma was de hele dag bij Jonah’s urn zodat hij niet alleen was, samen met Hope.
Vandaag stond in het teken van liefde, tot de maan en terug 🌙

Over de eerste foto’s: de beer die je op de foto’s ziet is op lengte en gewicht van Jonah en daarom voor mij een belangrijke beer ✨ 
De derde foto; alsof ze het aanvoelde heeft Leah de laatste dagen vaak mijn Jonah kettinkje vast 💛

Op Beautyill kun je vandaag een blog lezen over mijn gevoel bij vandaag en deze periode.

#altijdeenkindtekort #babyverlies #stilgeboren #stilgeboorte
Zon zon zon! ☀️ Gelukkig lijkt het zonnetje eindel Zon zon zon! ☀️
Gelukkig lijkt het zonnetje eindelijk terug te zijn! Vond al die regen zó deprimerend..
Sowieso kan ik altijd wat zonneschijn in m’n bronzer te vinden, dat scheelt. Gebruik het dan ook dagelijks en vaak shape ik er ook direct wat mee, jij ook?
Lievelingsfoto 🤎🐻 Inmiddels is Leah al ruim tien m Lievelingsfoto 🤎🐻
Inmiddels is Leah al ruim tien maanden en ontploft mijn telefoon met duizenden foto’s 🥰 #oeps! #september2022baby
Friday favorite! Of eigenlijk is deze getinte dagc Friday favorite! Of eigenlijk is deze getinte dagcrème mijn favoriet voor elke dag! 🤎
Denk dat ik deze fluïde al 1,5 jaar dagelijks gebruik en heb er al meerdere tubes van opgemaakt. Het geeft net voldoende dekking, voelt natuurlijk aan op mijn gezicht en geeft ook een fijne verzorging. Op Beautyill schreef ik er al eens een uitgebreide review over. Welk product gebruik jij al langere tijd dagelijks?
Liefs en een fijne vrijdag! #foundationfriday #makeupaddict #embryolisse
Volg op Instagram

Favorieten

scrub clarins

Clarins Comfort Scrub en Fresh Scrub review: welke gezichtsscrub past bij jou?

Lush Moederdag collectie 2026 producten overzicht

Lush’ botanische Moederdag collectie 2026

Manucurist Active Blur Powder Pink op nagels met matte soft focus finish

Manucurist Active Blur, Plump & Bright review

Onderwerpen

Facebook

Disclaimer

Mijn afbeeldingen worden met veel liefde gemaakt en zijn auteursrechtelijk beschermd.

Blogs met een * onderaan zijn gesponsord.

Daarnaast bevatten sommige artikelen affiliate links. Mocht je iets via deze link toevallig dit product of iets anders kopen dan verdient Beautyill hier een kleine commissie over. De inkomsten hiervan investeren we in Beautyill zodat jij gratis onze reviews kunt lezen.

Meer informatie hierover? Lees onze disclaimer.

Privacyverklaring

Hoe gaan we om met privacy op Beautyill? Check even onze privacyverklaring.

  • Facebook
  • Instagram
  • Twitter
  • YouTube

Copyright © 2026 · Beautyill·