Waarschijnlijk was het je al opgevallen, Beautyill werkt nog niet zoals het zou moeten. We zijn er druk mee bezig om dit te verbeteren en dit is dan ook een test artikel om te kijken of alles werkt!
Ik zat nog steeds bij jouw ‘homepage’ vast bij het bodyshop artikel, nou is dit natuurlijk al gefikst, maar ik moest mn cache even legen om dit ook te zien. Dus dat is misschien een tip als je bezorgde mailtjes krijgt.
Ik was even bang dat er iets gebeurt was ofzo (zoveel dagen geen nieuwe artikelen?! Dan moet er toch iets aan de hand zijn?!). 😉
Ah wat vervelend dat je achter de schermen nog steeds zoveel werk hebt aan je ‘nieuwe’ website Helen! Ik hoop dat alle problemen snel opgelost zijn! <3 Op mijn laptop ziet het er in ieder geval allemaal prachtig uit!
Ik zag als laatste het artikel van The Body Shop. En dat al dagenlang.
Maaarrrr, het lijkt opgelost! Ik zie nu op dit moment het Schwarzkopf artikel en daarvoor het test artikel en DIY stud jasje. Dus ik denk dat de site weer fatsoenlijk werkt 🙂
Gelukkig ik schrok al! Als het goed is werkt het sinds gisteren inderdaad weer zoals het moet vandaar dat ik het even bij je wilde checken 😉
Bedankt voor je antwoord!
Ik had al getweet dat ik niet kon scrollen, dat kan nu wel weer. Alleen vind ik het persoonlijk niet fijn dat hij niet zo soepeltjes scrollt, maar dat heb je waarschijnlijk bewust gekozen. Succes nog!
Fijn om te horen Meike en Daniëlle! Het scrol probleem staat ook nog op mijn aanpassingen lijstje maar eerst de meest belangrijke dingen 😉 (zoals zorgen dat ik artikelen kan publiceren ;))
Joelle says
Ik zat nog steeds bij jouw ‘homepage’ vast bij het bodyshop artikel, nou is dit natuurlijk al gefikst, maar ik moest mn cache even legen om dit ook te zien. Dus dat is misschien een tip als je bezorgde mailtjes krijgt.
Ik was even bang dat er iets gebeurt was ofzo (zoveel dagen geen nieuwe artikelen?! Dan moet er toch iets aan de hand zijn?!). 😉
Lieke says
Het gaat nu al een stuk beter dan een paar dagen geleden waar ik helemaal gek werd met scrollen!
admin says
Beter.. maar ik streef naar perfectie! Wat werkt er nog niet vlot bij je Lieke?
De manier van scrollen vind ik ook niet echt fijn.
Nu wel als het goed is Simone.. ook dat heb ik inmiddels aangepast!
Ah wat vervelend dat je achter de schermen nog steeds zoveel werk hebt aan je ‘nieuwe’ website Helen! Ik hoop dat alle problemen snel opgelost zijn! <3 Op mijn laptop ziet het er in ieder geval allemaal prachtig uit!
Thanks lieve Joyce! Komt allemaal goed uiteindelijk 😉
Alles werkt goed, alleen inderdaad het scrollen is bij mij ook vrij lastig en gaat langzaam.
Nu nog steeds Mariska? Heb het scrollen gisteren avond veranderd 😉
Nope, bij mij kan ik nog steeds enkel artikelen zien via Facebook of Bloglovin’, niet via je website zelf.
Hopelijk kun je het snel opgelost krijgen, want je nieuwe layout is erg mooi 🙂
Wat zie je dan als je https://www.beautyill.nl bezoekt Kelsey? Erg vervelend ik hoop het snel opgelost te hebben voor je 😉
Ik zag als laatste het artikel van The Body Shop. En dat al dagenlang.
Maaarrrr, het lijkt opgelost! Ik zie nu op dit moment het Schwarzkopf artikel en daarvoor het test artikel en DIY stud jasje. Dus ik denk dat de site weer fatsoenlijk werkt 🙂
Gelukkig ik schrok al! Als het goed is werkt het sinds gisteren inderdaad weer zoals het moet vandaar dat ik het even bij je wilde checken 😉
Bedankt voor je antwoord!
Bij mij doet de site het nu prima!
Ik had al getweet dat ik niet kon scrollen, dat kan nu wel weer. Alleen vind ik het persoonlijk niet fijn dat hij niet zo soepeltjes scrollt, maar dat heb je waarschijnlijk bewust gekozen. Succes nog!
haha inderdaad, dit heb ik ook, verder werk eigenlijk alles wel prima voor mij
Fijn om te horen Meike en Daniëlle! Het scrol probleem staat ook nog op mijn aanpassingen lijstje maar eerst de meest belangrijke dingen 😉 (zoals zorgen dat ik artikelen kan publiceren ;))