Helaas was afgelopen week een onverwachts rustige week. Een gedwongen rustige week, zo zou je het ook wel kunnen noemen. Ik kreeg vorige week woensdag de griep met daarbij een heerlijke keelontsteking die uitstraalde naar mijn oren. Ik hoorde niets, rook niets meer en was compleet uitgeput -om maar niet te spreken over de pijn…-. Veel meer dan mijn bed heb ik dus niet gezien maar gelukkig gebeurde er aan het einde van de week weer genoeg ‘spannends’ voor jullie.
Uiteraard werd ik mega lief verzorgd door mijn moeder en m’n lieve vriend. Ik kreeg genoeg te snoepen en te lezen aangeboden. (Ja en ook allerlei middeltjes die me sneller beter zouden moeten maken..)

Nail art loopt natuurlijk gewoon door dus snotterend maakte ik een filmpje en ’s nachts had ik alles al klaargezet zodat het kon drogen. Spannend expiriment!
Geheel terecht vroegen jullie je af hoe het me de houdbaarheid zat dus drie dagen later maakte ik deze foto voor jullie. Heb je de nail art nog niet bekeken? Klik dan hier.

Op een toetje zit vaak al een soort nep slagroom, dus mijn moeder doet er nog even een extra laagje slagroom op. Want ik moest tenslotte aansterken!

Piño kan echt niet tegen hoesten, dus terwijl ik ’s ochtends nog in bed lag was ze alvast aan het werk gegaan op kantoor. Hoe lief is dat!?

Donderdag mocht ik me eindelijk weer eens opmaken en het was een complete chaos op mijn bureau, and I love it.. stiekem..

Eindresultaat! Op naar Haarlem!
Zet wat beautybloggers in de trein en binnen no time is het een mini make-up winkeltje.
“Mag ik even je spiegeltje? Heb je een perzik kleurige blush bij? Roze staat me niet..”
Nieuwe Rimmel lakjes!
Mijn buurvrouw had het er maar weer zwaar mee. Er komen weer leuke producten aan zoals je ziet!
Kijk hier om de rest van mijn foto’s te bekijken en volg me op Instagram!






Geef een reactie