De laatste tijd ren ik niet echt meer naar de winkels voor Limited Editions. Niet specifiek alleen bij Essence maar in het algemeen vind ik ze op dit moment iets minder. Misschien dat ze me rond de feestdagen weer wat meer aantrekken. Vandaag toch een review van een blush die me gelukkig wel aansprak..jpg)
Deze collectie genaamd ‘Class of 2013’ bevat leuke back to school producten en is daardoor naar mijn idee vrij basic. Zo ook dus deze blush. Op het eerste gezicht oogt hij erg spannend door het leuke patroontje maar dit verdwijnt na één keer gebruiken al. Hierdoor is het dus een hele basic licht roze blush.Overigens vond ik het zelf wel erg jammer dat het patroontje zo snel verdwijnt, dit voegt voor mij toch net wat meer toe wanneer een product dit heeft.
Qua kleur is het een lekkere draagbare koele blush die zeker niet te donker is en ook geschikt is voor dames met een blekere huid. Door mijn (zéér) licht getinte huidskleur kleurt hij bij mij een beetje bruin op de foto hieronder maar de kleur op de swatch foto is realistisch, op de full face foto krijg je een goed beeld van het pigment.
Essence ‘Class Of 2013’ 01 Alpha Better Gamma Blush is nu voor €2,99 (4,5 gram) te koop.
Heb jij al iets gekocht van deze collectie of ben je dat nog van plan?





Geef een reactie