
Op het moment dat ik dit schrijf zie ik mijn directe omgeving al flink knikken wanneer ze dit lezen. Want mijn werkplek is vaak een rommeltje. Als argument gebruik ik altijd dat ik ooit eens heb gelezen in een artikel dat je het meest geconcentreerd werkt aan een rommelig bureau. Daarom is mijn bureau dus rommelig. Hoewel ik prima functioneer aan een rommelig bureau is het toch niet bepaald handig wanneer je bijvoorbeeld papieren moet zoeken. Nu heb ik de perfecte organizer gevonden om orde te scheppen in de papieren chaos zonder dat het er te strak en te geordend uitziet. (Ik vertik het uiteraard om mijn argumenten waarmee ik mijn directe omgeving de laatste jaren lastig heb gevallen onderuit te halen..)
In deze organizer heb je je papieren allemaal bij elkaar opgeborgen en kun je ze eenvoudig van elkaar gescheiden houden. Omdat iedereen bekend is met de formaten van A4 en die van visitekaartjes heb ik de houder zo vol mogelijk gezet met deze maat papieren. Op deze manier krijg je een zo duidelijk mogelijk beeld.
Het product is gemaakt van transparant acryl en leverbaar in drie kleuren namelijk: doorzichtig, paars en oranje. De houder zelf is niet erg groot van formaat en is 20 cm lang, 8 cm breed en 13.5 cm hoog. Hierdoor is het een stuk compacter dan bijvoorbeeld de bekende postvak in/postvak uit bakken.
Hoewel ik het een fijne opberger vind ben ik wel van mening dat dit product zich het meeste leent voor klein papierwerk. Kleine briefjes en papiertjes die je overal hebt slingeren kun je hier prima in opbergen maar voor A4tjes vind ik het persoonlijk wat minder handig werken. Maar zoals je op de foto’s ziet past het wel en is mijn rommelhoek in een handomdraai opgeruimd.
Deze organizer genaamd Tabula Rasa van Cedon is voor €29,00 te koop bij Cadeau.nl
Heb jij nog leuke tips & tricks om je bureau netjes te houden?
Geef een reactie