Ik kocht namelijk in januari een naam ring ik wilde deze al jaren maar vond het te duur om te laten maken bij de juwelier. Toen ik hem op beautygloss.nl zag was ik dan ook gelijk verkocht.
Mijn omgeving vond het verschrikkelijk, wilde hem aan mijn vriend cadeau vragen maar de zei dat ik alleen een cadeautje kreeg wat hij ook mooi vond. (voor Valentijn..)
Maar aangezien het toch bleef kriebelen heb ik hem alsnog besteld.
Ik koos de naam Helena, mijn officiële voornaam. Mijn roepnaam is Helen maar dit vond ik wat kort. Mijn overleden oma (op wie ik enorm gek was en nog steeds ben!) heette Leentje, Lena wat afkomstig is van Helena. Ik ben dus naar haar vernoemd, daarom vond ik het mooi om deze naam te gebruiken.
Eenmaal besteld ging het vrij snel, het duurde niet lang of ik kreeg een bericht dat het verzonden was en ontving het pakketje. (Waarvoor getekend moest worden, vind ik persoonlijk altijd wel fijn zo’n extra controle). Maar toen ik hem opende schrok ik, de ring was zeker twee maten te groot.
Direct mailcontact opgenomen en er werd gezegd dat ik hem terug mocht sturen en ze hem zouden vermaken. Ik moest hem terug sturen naar Israël en de verzendkosten waren voor mij. Nou ik wilde niet betalen voor een fout waarvan ik 200% zeker wist dat ik die niet gemaakt had.
Maar zij konden het natuurlijk niet controleren tot ze de ring voor zich hadden liggen, iedereen kan dit beweren…
Na wat over en weer te hebben gemaild kreeg ik een envelop thuisgestuurd om het kosteloos op te sturen.
Vanaf nu zouden er nog zo’n zes weken bij komen voordat ik hem had.
In de tussentijd had ik ook weer veel mailcontact en hielden ze me goed uptodate. Een erg prettige bijkomstigheid hierbij was dat ik telkens mailcontact had met dezelfde vrouw.
Aangezien ik na zo’n lange tijd wachten niet weer teleurgesteld wilde worden zei ik precies welke letter welke maat moest krijgen.
Vervolgens kreeg ik hem thuis, wederom verkeerde maten.. De ringen zaten verkeerd om en moest hem nu dus op zijn kop dragen waardoor de letter L in mijn hand prikte.
Weer mail contact gehad met mijn contactpersoon daar en ze verontschuldigde zich. Gelukkig hoefde ik nu de oude niet terug te sturen en maakte ze een nieuwe. (Dit ging natuurlijk sneller)
Maar mijnnaamketting vond het zo vervelend dat ik inmiddels al 3,5 maand aan het wachten was dat ik een zilveren ketting cadeau kreeg voor alle overlast.
Hier was ik erg blij mee want ik wilde er stiekem sowieso al eentje! Maar twee keer de naam Helena werd me teveel van het goede dus ik koos voor Beautyill.
Nu draag ik beide sieraden met trots!
Gelukkig ben ik netjes behandeld ook al was ik op een gegeven moment echt een boze klant. Ze bleven netjes en beantwoorden mijn mails. Dit is natuurlijk hoe je een klacht hoort op te lossen, maar helaas gaat niet elk bedrijf hier goed mee om en geven ze je soms gewoon geen antwoord. Want mails negeren gaat natuurlijk erg gemakkelijk.
De ring kostte €54,95 en de ketting €29,95, goedkoop is het niet maar als je zo’n naamring bij de juwelier laat maken ben je echt een hoop meer kwijt.
Ook is het lekker origineel, want eerlijk is eerlijk zo’n ketting hebben vele van ons al. Krijg dan ook continu opmerkingen wanneer ik de ring draag. Positieve natuurlijk!
Wil je ook een naamketting of ring bestellen klik dan hier.
Ben je zelf in het bezit van een naam sieraad?
Geef een reactie